Skocz do zawartości

student

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

student's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. student

    Płaskie napisy - problem

    Noo nareszcie jest tak jak ma być! Wielkie dzięki! (wiem ma być Bevel :)) Pozdrawiam
  2. student

    Płaskie napisy - problem

    I co niby tym scale mam zrobić? To tylko powiększa, poszerza napisy (kwestia fontów zakładam że jest rozwiązana). Mogę liczyć na podpowiedź? Pozdrawiam
  3. student

    Płaskie napisy - problem

    Nie no, to przerasta mnie. Próbowałem to rozwiązanie, ale coś mi nie wychodzi. Mam przykładowo box-a i na nim kładę Text (zaznaczony Text), robię Shape Merge Pick Shape i za chiny nie idzie zaznaczyć box-a - bo ja rozumiem że to działa tak jak Boolean (tak?). Co robię źle ? Czytam dokładnie w helpie i nie czaje tego. Podpowiedzcie mi... Pozdrawiam
  4. student

    Płaskie napisy - problem

    ? Chodzi Ci o czcionki ? No w sumie tak, tylko musze poszukać takie czcionki, tylko nadal nie mogę rozgryźć problemu żeby to płasko wyglądało.
  5. student

    Płaskie napisy - problem

    Hmm nie zrozumiałem odpowiedzi. Może wyjaśnię jeszcze raz: Mam obiekt wymodelowany i do tego dałem turbosmooth. Na tym chcę położyć napis, tyle że ten tekst nie może być wypukły, dopuszczam cieniutką warstwę. I doszedł kolejny problem, nie mogę znaleźć odpowiedniej czcionki - co wtedy zrobić? Jeżeli możliwe, to gdzie o tym mogę poczytać ? To jest do projektu na zaliczenie, obiekt prawie na finishu.. i jeszcze kolejne projekty czekają :(. Edycja obiektu tekstu do Editable Poly nic nie daje, bo widać nadal że to nie jest płaski tekst. Mam grubą czcionkę niestety :/
  6. Witam! Mam problem ze zrobieniem napisów. Chcę utworzyć napis na obiekcie, tyle że ten napis ma być gładki (plane). Jak utworzę napis przy użyciu Shapes -> Text to on tworzy napis gdzie minimum są 3 strony (sides) przez to widać że ten tekst jest wypukły na płaskiej płaszczyźnie. Próbowałem obciąć przy użyciu boolean - ale psuje on troche ten tekst - nie widać go ładnie :/. Próbowałem też tworzyć napisy przy użyciu plane - ale to straszna syzyfowa praca, bo napisów troche jest :/ Podpowiedzcie mi coś, jak to zrobić ? Pozdrawiam Paweł
  7. student

    Czemu źle renderuje ?

    Tak, to był raytrace, za dużo nakombinowałem niepotrzebnie z opcjami. Stworzyłem na nowo i rendering już działa OK. Dziękuje i pozdrawiam Paweł
  8. Witam! Wymodelowałem obiektyw, jednak mam problem z renderingiem. Po wyrenderowaniu, kolor soczewki jest biały, a powinien być fioletowy i mieć przeźroczystość tak jak w podglądzie. 1.jpg - wygląd w programie. 2.jpg - po wyrenderowaniu. Czy ktoś podpowie, co źle zrobiłem ? Jak osiągnąć efekt, żeby to co jest w oknie tworzenia było dokładnie to co jest w rendererze ? Pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności