Skocz do zawartości

iza

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. iza dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Rozcięłam na pół kulę, chciałabym widzieć materiał także w srodku, a tam przezroczysto....:(. Próbowałam 2-sided, double sided material i nic. Renderuje sie dwustronny, a widzę jednostronny. Może ktoś mi pomoże? Pozdrowionka
  2. iza dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Renderuje animację ze zwykłym światłem omni, najprostsze cienie shadow map, zwykły maxowy renderer. Na niektórych klatkach cień znika na chwilę. Dodam, że światła są nieruchome (2) i nic ich nie przesłania. W scenie jest tylko podłoże i obiekt rzucający cień. Pozdrawiam
  3. iza dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Napisalam jakiś czas temu taki watek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=23946 Troche dawno, i juz chyba się nim nikt nie interesuje:((((((((( Próbuje ustawić spribg, ale nie wiem, co w jakiej kolejności i jak przypisać, i co do czego połaczyć. Wybaczcie, proszę, trywialność, ale niezbyt mam scisły umysl, a chce to zanimować. Widziałam kiedyś taki krotki filmik, gdzie wszystko tak ładnie bezwładnie sie poruszalo i chciałabym sobie zrobić takie ćwiczenie. Pozdrowienia i z góry dziekuje za wszelkie rady i pomoc. P.S. Liczę, że Kris_R przeczyta mój post:)
  4. iza dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Mam ustawione kości, kiedy chcę powyższą "rzecz" przypisać, wszystkie sie totalnie rozwalaja i nie moge juz wrócić do poprzedniej pozycji, a goal znajduje sie w jakimś abstrakcynym miejscu. Nie wiem, co źle robie... Pozdrawiam.
  5. iza odpowiedział iza → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ale np. marsowa mina bestii moze byc symetryczna:), przynajmniej poczatek ustawiania. Ze skalowaniem chodzi mi o rozmiar samych kości, tak zeby nie trzeba było kości usuwać i kopiować symetrycznie. Dzieki, pozdrawiam
  6. iza dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam raz jeszcze. Jak mozna symetrycznie zanimować kości w szkielecie? Mam też problem z kopiowaniem parametrów kości po przeskalowaniu na jednej połowie, ale domniemam, że nie moge znaleźć zakładki... A może trzeba wszystkie parametry wprowadzić na piechote. Pozdrawiam i z góry wieeelkie dzieki za pomoc.
  7. iza dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Jak moglabym zapisać (i potem w odpowiednim momencie przywołać) bazowe ustawienia dla szkieletu (nie uzywam IK). Chodzi mi o zwykłe bones, a nie o CS. Dzieki
  8. iza odpowiedział iza → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Jeśli mozesz, napisz na forum, jesli masz oczywiscie troszkę czasu:)) Ja nie mam gg na swoim kompie, bo z intenetu nie korzystam u siebie:(( Pozdrowionka
  9. Chodzi i ot, że jak podłączę kości i zginam, to nogi wchodzą w tułów na zgieciach itd... Dz.
  10. iza odpowiedział iza → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Oto on.........................................................
  11. iza odpowiedział iza → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Koperta wokół kości ma kształt czegoś w rodzaju kapsuły z punktami kontrolnymi. chodzi o to, ze u mnie ona sie rozszerza zawsze symetrycznie, tzn. jak pociagna za jeden punkt na obwodzie to przesuwaja sie promieniście wszystkie punkty na obwodzie danego okręgu. Czy mozna jakos tę symetrie wylączyć. Z góry dz.
  12. iza dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Dziękuję za odp. w poprzednim wątku. Mapa edge rzeczywiście troche lepiej wygląda niż samo faloff. Mam jeszcze taki problem: Oteksturowałam sobie postać trzema mapami z różnych stron na kanale diffuse opacity (takie łatki przyklejone do modelu w rożnych miejscach). Jednakze teksturka przyklejona do jednej nogi ludzika wyświetla sie czesciowo na drugiej nodze. Wiem już jak zlikwidować wyświetlanie na drugiej stronie obiektu, ale czy można na obiekcie z tej samej strony zlikwidować wyświetlanie na innej części w tym samym kierunku (normalnych?). Gdyby było to możliwe to b. by mi ułatwiło wiele rzeczy. Czy koniecznie trzeba w tym celu zaznaczać poszczególne ścianki obiektu i im przypisywać daną teksturę, a raczej juz wtedy wiele różnych tekstur? Problem dla mnie tkwi w tym, że chciałabym wykorzystać wielokrotnie takie mapowanie dla różnych kanałow. Z materialem multi-sub (tak ten mój material wygląda gdy próbuje go potem juz po wyborze ścianek i mapowaniu umieścic w nowym slocie) trochę tracę kontrolę. Widzialam kameleona www.ania.xibo.at/img/cham_duzy.jpg (dzieki za link). Tu był pewnie robiony unwrap, ale wtedy musze podzielić obiekt na kawałki i trudno mi będzie zachować ciągłość miedzy nogami i tułowiem. Inaczej gdy jest to kreska, a inaczej gdy plama, o która mi chodzi. A może jast na to jakiś sposób? Pozdrowienia.
  13. Przepraszam, że męczę, ale próbowałam rozmyć kontury mapą faloff z ustawieniami perpenicular/paralell w osi kamery (te wydaja mi się najbardziej zbliżone do zapotrzebowania) i robi mi przenik także na samym przedmiocie, w miejscu, gdzie są ścianki zbliżone do prostopadlych do kamery. Czy ktoś mógłby mi coś jeszcze podpowiedzieć? Ogólnie potrzebuje delikatnie wtopić kontury przedmiotu w tło, żeby było troche rysunkowo, a nie tak bardzo geometrycznie. Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam.
  14. iza dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Dzień dobry, Czy w Character Studio można zrobić szkielet dla czworonoga? Jakoś nie mogę pewnie znaleźć odpowiedniej opcji. Pozdrawiam
  15. iza dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Jak można ustawić kopertę, żeby jej punkty kontrolne nie podążały przy rozszerzaniu symetrycznie? Chyba coś przeoczylam, albo nie moge znalezc:(

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności