Gdy nakładam teksturę na przedmiot podczas którego używałem vertex czyli przy każdym :) ona również jest rozciągnięta i zniekształcona. Czy można gdzieś ustawić aby powtarzała się ona niezależnie od rozciągnięcia?
mam natomiast kolejny banalny problem :P.
Otóż mam zamiar skupić się raczej na nauce animacji, czy będzie więc mi potrzebny mental ray? Nie ma tam do wyboru avi. W jaki więc sposób przy innych ustawieniach, które umożliwiają zgrywanie animacji w formacie avi mogę stworzyć materiały takie jak metal, plastik itd.?
Własnie robie tutoriala ze strony http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/239-3.html, napotkałem w nim na polecenie: Ok, select your shaft, and go into the rendering section, lighting/shading>assign new material>Dgs_material; niestety w mojej mayce 7 w zakładce assign new material nie ma pozycji Dgs_material. Mam wgrać jakiegoś plugina czy poprostu w 7 jest jakiś odpowiednik tej opcji?