Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

adik_u

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    Hmmm... Np. na stronie 3d Total są tutki do prac tylko z mapami bump i w cieniach autorzy uzyskują rewelacyjne efekty. Nie znalazłem jednak słowa, jak to robią (jest tylko opis tworzenia materiałów).
  2. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    To co trzeba zrobić aby bump dobrze wyglądał w cieniach?
  3. adik_u dodał temat → w Maya
    Witam. Na powierzchniach dobrze oświetlonych jest ok. W cieniach bump nie działa...??? Wydawało mi się, że to displacement jest uzależniony od oświetlenia? Co zrobić aby bump byl widoczny na calości???
  4. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    jasne. dzieki.
  5. adik_u dodał temat → w Maya
    Mam pytanie. Czy w UV Texture Editor można mapować tylko obiekty poly i sub-d? Chciałbym zmapować obiekt nurbs ale bez konwersji nurbs-poly. Jak to zrobić? Pozdrawiam i Wesolych Świąt.
  6. adik_u dodał temat → w Maya
    Witam. Czy w MAi tak jak w Maxie istnieje możliwość konwersji vertexów np: ze smooth na bezier? Jak ustawia się wagi dla vertexów (Nurbs)?
  7. adik_u odpowiedział ckris → na temat → Maya
    Artisan to nazwa narzędzia kryjącego się pod Sculpt Geometry Tool;) . Pozdr.
  8. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    Wyższe Number of Spans pomogło. Dziękuję.:) :) :)
  9. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    Rebuild surface nic nie daje.
  10. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    Wyświetlane jest w wysokiej rozdzielczości (render). Z innymi figurami (kwadrat, trójkąt) nie ma problemów tylko z okręgami:( :( :(
  11. adik_u dodał temat → w Maya
    Witam. Chciałbym wyciąć a Planerze (Nurbs) koło. Rzutuje (Project Curve on Surface) okrąg (Nurbs) na Planer i wybieram Trim Tool. Po wycięciu zamiast koła mam prawie kwadrat (poszarpane brzegi). I tu moje pytanie jak wyciąć idealne koło (takie jak rzutowany okrąg)???
  12. adik_u odpowiedział ckris → na temat → Maya
    Miałem ten sam problem i do dziś nie wiem jak to zrobić global stitchem. Jak w jednym miejscu się zeszło to w innym rozjechało (po artisanie)... Ja bym to zrobił tak. Podzieliłbym te surface na 5 części i połączył vertexy. Pozdr.
  13. adik_u odpowiedział pauka → na temat → Maya
    Sprawdź na Allegro.
  14. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    Wysłałem dwa maile na podany adres i obydwa wróciły do mnie :( .
  15. adik_u odpowiedział adik_u → na temat → Maya
    Ludzie zlitujcie się. Siedzę już nad tym dobre 24 godziny i wychodzi totalna kaszana :(. Robię zgodnie z tutorialem. Łączę dwa patch surface, poprawiam Artisanem, detach, rebuild surface, delete history. Następnie chcę polączyć sąsiednie surface Global Stitch (albo Edge) i na drugim końcu łączonych surface powstaje szpara i tak w kółko. Załamać się można.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.