Skocz do zawartości

adik_u

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

adik_u's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. adik_u

    Bump

    Hmmm... Np. na stronie 3d Total są tutki do prac tylko z mapami bump i w cieniach autorzy uzyskują rewelacyjne efekty. Nie znalazłem jednak słowa, jak to robią (jest tylko opis tworzenia materiałów).
  2. adik_u

    Bump

    To co trzeba zrobić aby bump dobrze wyglądał w cieniach?
  3. adik_u

    Bump

    Witam. Na powierzchniach dobrze oświetlonych jest ok. W cieniach bump nie działa...??? Wydawało mi się, że to displacement jest uzależniony od oświetlenia? Co zrobić aby bump byl widoczny na calości???
  4. adik_u

    UV Texture Editor

    jasne. dzieki.
  5. adik_u

    UV Texture Editor

    Mam pytanie. Czy w UV Texture Editor można mapować tylko obiekty poly i sub-d? Chciałbym zmapować obiekt nurbs ale bez konwersji nurbs-poly. Jak to zrobić? Pozdrawiam i Wesolych Świąt.
  6. adik_u

    Vertexy

    Witam. Czy w MAi tak jak w Maxie istnieje możliwość konwersji vertexów np: ze smooth na bezier? Jak ustawia się wagi dla vertexów (Nurbs)?
  7. adik_u

    Łączenie nurbsów

    Artisan to nazwa narzędzia kryjącego się pod Sculpt Geometry Tool;) . Pozdr.
  8. adik_u

    Trim

    Wyższe Number of Spans pomogło. Dziękuję.:) :) :)
  9. adik_u

    Trim

    Rebuild surface nic nie daje.
  10. adik_u

    Trim

    Wyświetlane jest w wysokiej rozdzielczości (render). Z innymi figurami (kwadrat, trójkąt) nie ma problemów tylko z okręgami:( :( :(
  11. adik_u

    Trim

    Witam. Chciałbym wyciąć a Planerze (Nurbs) koło. Rzutuje (Project Curve on Surface) okrąg (Nurbs) na Planer i wybieram Trim Tool. Po wycięciu zamiast koła mam prawie kwadrat (poszarpane brzegi). I tu moje pytanie jak wyciąć idealne koło (takie jak rzutowany okrąg)???
  12. adik_u

    Łączenie nurbsów

    Miałem ten sam problem i do dziś nie wiem jak to zrobić global stitchem. Jak w jednym miejscu się zeszło to w innym rozjechało (po artisanie)... Ja bym to zrobił tak. Podzieliłbym te surface na 5 części i połączył vertexy. Pozdr.
  13. adik_u

    książka do Maya 7

    Sprawdź na Allegro.
  14. adik_u

    Problem ze Stitch

    Wysłałem dwa maile na podany adres i obydwa wróciły do mnie :( .
  15. adik_u

    Problem ze Stitch

    Ludzie zlitujcie się. Siedzę już nad tym dobre 24 godziny i wychodzi totalna kaszana :(. Robię zgodnie z tutorialem. Łączę dwa patch surface, poprawiam Artisanem, detach, rebuild surface, delete history. Następnie chcę polączyć sąsiednie surface Global Stitch (albo Edge) i na drugim końcu łączonych surface powstaje szpara i tak w kółko. Załamać się można.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności