Hmmm... Np. na stronie 3d Total są tutki do prac tylko z mapami bump i w cieniach autorzy uzyskują rewelacyjne efekty. Nie znalazłem jednak słowa, jak to robią (jest tylko opis tworzenia materiałów).
Witam.
Na powierzchniach dobrze oświetlonych jest ok. W cieniach bump nie działa...??? Wydawało mi się, że to displacement jest uzależniony od oświetlenia? Co zrobić aby bump byl widoczny na calości???
Mam pytanie. Czy w UV Texture Editor można mapować tylko obiekty poly i sub-d? Chciałbym zmapować obiekt nurbs ale bez konwersji nurbs-poly.
Jak to zrobić?
Pozdrawiam i Wesolych Świąt.
Witam.
Chciałbym wyciąć a Planerze (Nurbs) koło. Rzutuje (Project Curve on Surface) okrąg (Nurbs) na Planer i wybieram Trim Tool. Po wycięciu zamiast koła mam prawie kwadrat (poszarpane brzegi). I tu moje pytanie jak wyciąć idealne koło (takie jak rzutowany okrąg)???
Miałem ten sam problem i do dziś nie wiem jak to zrobić global stitchem. Jak w jednym miejscu się zeszło to w innym rozjechało (po artisanie)... Ja bym to zrobił tak. Podzieliłbym te surface na 5 części i połączył vertexy. Pozdr.
Ludzie zlitujcie się. Siedzę już nad tym dobre 24 godziny i wychodzi totalna kaszana :(. Robię zgodnie z tutorialem. Łączę dwa patch surface, poprawiam Artisanem, detach, rebuild surface, delete history. Następnie chcę polączyć sąsiednie surface Global Stitch (albo Edge) i na drugim końcu łączonych surface powstaje szpara i tak w kółko. Załamać się można.