Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

novice_user

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki za szybką reakcję. Poszło bez problemów. Pozdrawiam
  2. Witam Czy możliwe jest aby w jakiś prosty sposób wyedytować położenie początkowe bipeda po załadowaniu ruchu z pliku zewnętrznego ? Jak załaduję do sceny to szkielet przelatuje mi w inne miejsce i w ten sposób żadne predefiniowane ustawienia nie mogą mnie wspomóc. Z góry dzięki za rady Pozdrawiam
  3. Witam Dzięki za rady. Póki co konweruję na klatki i tam dorabiam elementy dodatkowe. No i ściagam tutorial :) Dzięki, Pozdrawam
  4. Witam Potrzebuję pomocy odnośnie bipeda. Animacja zakłada że biped przejdzie w dane miejsce, potem coś zrobi, znów zacznie isć, zrobi cos, itd Obecnie kiedy stworze kroki w pierwszym cyklu, skonwertuje na zeykle klatki, wykonam operacje jakieś w stylu poniesienie ręki, obrót, cokolwiek, ponownie chcę właczyć tryp footstepow to ikona jest juz wyłączona. Jak temu zaradzić ? Dzięki za radę, pozdrawiam
  5. Witam i z góry przepraszam za lekki OT Mam w oglu ustawione kilka polygonów, oteksturowane jednokolorową bitmapą. Jak powinienem zmienić ośwetlenie by na obiekcie otrzymać cieniownie ? Obecne ustawienia: const GLfloat light_ambient[] = { 0.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f }; const GLfloat light_diffuse[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat light_specular[] = {1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat light_position[] = { 2.0f, 5.0f, 5.0f, 0.0f }; const GLfloat mat_ambient[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat mat_diffuse[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat mat_specular[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; GLfloat shinines[] = { 50.0 }; GLfloat blanc[] = { 1.0,1.0,1.0,1.0 }; glEnable(GL_LIGHTING); glEnable(GL_LIGHT0); glEnable(GL_AUTO_NORMAL); glEnable(GL_NORMALIZE); glDepthFunc(GL_LEQUAL); glEnable(GL_DEPTH_TEST); glClearDepth(1.0f); glShadeModel (GL_SMOOTH); glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST); glEnable(GL_TEXTURE_2D); glPixelStorei(GL_UNPACK_ALIGNMENT, 1); glEnable(GL_LIGHT0); glEnable(GL_NORMALIZE); glEnable(GL_COLOR_MATERIAL); glEnable(GL_LIGHTING); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_AMBIENT, light_ambient); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, light_diffuse); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, light_specular); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, light_position); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT, mat_ambient); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_DIFFUSE, mat_diffuse); glMaterialfv(GL_FRONT,GL_SPECULAR,blanc); glMaterialfv(GL_FRONT,GL_SHININESS,shinines); ... glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA|GLUT_DEPTH|GLUT_DOUBLE); Z góry dzięki za poradę
  6. novice_user odpowiedział novice_user → na temat → 3ds max
    Dzięki ! Wyszło bardzo dobrze Pozdrawiam :)
  7. Witam Czy macie jakieś poray jak można to zrobić w mentalu? mam szklankę wodę, cylinder-tabletkę, potrzebuję efektu buzowania, pęcherzyków powietrza w wodze zmieniających się w czasie. wstępnie próbowałem przez particle: spraye i inne ale nie wychodzi za dobrze, co moglibyście mi zasugerować ? pozdrawiam
  8. nie, przed chwilą spróbowałem i pomogło. Dziękuję za szybką podpowiedź :) pozdrawiam
  9. witam potrzebuję porady co mogłbym zrobić po tym jak połączyłem dwa modele metodą funkcję attach, ponieważ krawędzie łączące nie odpowiadają sobie idealnie pomiędzy modelami w powstają niewielkie otwory. Tutorial sugeruje żebym po prostu połączył odpowiednie brzegowe punkty obu składowych. Ale: - weld nie łączy nawet jeśli zmienię graniczną odległość przy której łączyć powinien - target weld także - connect dla 2 punktów również - próba stworzenia powierzchni funkcją create również nie przynosi rezultatu... co moglibyście mi poradzić? dzięki pozdrawiam
  10. Witam Chciałbym zanimować drgający delikatnie przedmiot. Po zaznaczeniu i wprowadzeniu Noise'a dla rotation w curve editorze, obiekt drga, lecz na samym początku zmienia swoje początkowe położenie i potem już drga w tym nowym. Ja mógłbym ten problem rozwiązać ? Pojawił on się już w tym: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22889 poście, czy mógłby mi ktoś przybliżyć sposób jego rozwiązania ? bo nie bardzo mogę poradzić sobie z zaproponowanym pomysłem... Z góry dzięki pomoc Pozdrawiam Mod: Problemy dot. Animacji prosze umieszczać w odpowiednim dziale. Wątek przenosze
  11. novice_user odpowiedział novice_user → na temat → Modeling
    Zasugerowane przez MaGuu rozwiązanie również świetnie działa. Dzięki. Postanowiłem stworzyć osobny post w dziale 3ds maxa dla mojego drugiego problemu także sorki za zdublowanie :)
  12. novice_user odpowiedział novice_user → na temat → Modeling
    Dziękuję :) Tego potrzebowałem.
  13. novice_user odpowiedział novice_user → na temat → Modeling
    Już się tłumaczę. Na na rys01 jest przykładaowy model przed usunięciem extrudowanych polygonów. Na rys02 po usunięciu widać otwór - jak rozpiąć na nim płaszczyznę ?
  14. Witam Mam 2 amatorskie problemy... 1. W modelu muszę usunąć część polygonów, po usunięciu model staje się otwarty - widoczne są otwory. Jaką funkcją mogę doprowadzić do roszciągnięcia powierzchni na bazie zaznaczonych punktów ? 2. Chciałbym zanimować drgający delikatnie przedmiot. Po zaznaczeniu i wprowadzeniu Noise'a dla rotation w curve editorze, obiekt drga, tylko na samym początku zmienia swoje początkowe położeniu i potem już drga w tym nowym. Ja mógłbym ten problem rozwiążać ? Pojawił on się już w tym: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22889 poście, czy mógłby mi ktoś przybliżyć sposób jego rozwiązania ? bo nie bardzo mogę poradzić sobie z zaproponowanym rozwiązaniem... Z góry dzięki pomoc Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.