-
edycja polozenia początkowego załadowanego pliku *.bip
Dzięki za szybką reakcję. Poszło bez problemów. Pozdrawiam
-
edycja polozenia początkowego załadowanego pliku *.bip
Witam Czy możliwe jest aby w jakiś prosty sposób wyedytować położenie początkowe bipeda po załadowaniu ruchu z pliku zewnętrznego ? Jak załaduję do sceny to szkielet przelatuje mi w inne miejsce i w ten sposób żadne predefiniowane ustawienia nie mogą mnie wspomóc. Z góry dzięki za rady Pozdrawiam
-
biped - jak zrobic chodzienie przemiennie z czyms innym
Witam Dzięki za rady. Póki co konweruję na klatki i tam dorabiam elementy dodatkowe. No i ściagam tutorial :) Dzięki, Pozdrawam
-
biped - jak zrobic chodzienie przemiennie z czyms innym
Witam Potrzebuję pomocy odnośnie bipeda. Animacja zakłada że biped przejdzie w dane miejsce, potem coś zrobi, znów zacznie isć, zrobi cos, itd Obecnie kiedy stworze kroki w pierwszym cyklu, skonwertuje na zeykle klatki, wykonam operacje jakieś w stylu poniesienie ręki, obrót, cokolwiek, ponownie chcę właczyć tryp footstepow to ikona jest juz wyłączona. Jak temu zaradzić ? Dzięki za radę, pozdrawiam
-
[OPENGL] Oswietlenie padające na polygony
Witam i z góry przepraszam za lekki OT Mam w oglu ustawione kilka polygonów, oteksturowane jednokolorową bitmapą. Jak powinienem zmienić ośwetlenie by na obiekcie otrzymać cieniownie ? Obecne ustawienia: const GLfloat light_ambient[] = { 0.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f }; const GLfloat light_diffuse[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat light_specular[] = {1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat light_position[] = { 2.0f, 5.0f, 5.0f, 0.0f }; const GLfloat mat_ambient[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat mat_diffuse[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; const GLfloat mat_specular[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }; GLfloat shinines[] = { 50.0 }; GLfloat blanc[] = { 1.0,1.0,1.0,1.0 }; glEnable(GL_LIGHTING); glEnable(GL_LIGHT0); glEnable(GL_AUTO_NORMAL); glEnable(GL_NORMALIZE); glDepthFunc(GL_LEQUAL); glEnable(GL_DEPTH_TEST); glClearDepth(1.0f); glShadeModel (GL_SMOOTH); glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST); glEnable(GL_TEXTURE_2D); glPixelStorei(GL_UNPACK_ALIGNMENT, 1); glEnable(GL_LIGHT0); glEnable(GL_NORMALIZE); glEnable(GL_COLOR_MATERIAL); glEnable(GL_LIGHTING); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_AMBIENT, light_ambient); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, light_diffuse); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, light_specular); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, light_position); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT, mat_ambient); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_DIFFUSE, mat_diffuse); glMaterialfv(GL_FRONT,GL_SPECULAR,blanc); glMaterialfv(GL_FRONT,GL_SHININESS,shinines); ... glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA|GLUT_DEPTH|GLUT_DOUBLE); Z góry dzięki za poradę
-
musująca tabletka
Dzięki ! Wyszło bardzo dobrze Pozdrawiam :)
-
musująca tabletka
Witam Czy macie jakieś poray jak można to zrobić w mentalu? mam szklankę wodę, cylinder-tabletkę, potrzebuję efektu buzowania, pęcherzyków powietrza w wodze zmieniających się w czasie. wstępnie próbowałem przez particle: spraye i inne ale nie wychodzi za dobrze, co moglibyście mi zasugerować ? pozdrawiam
-
łączenie modeli za pomocą attach
nie, przed chwilą spróbowałem i pomogło. Dziękuję za szybką podpowiedź :) pozdrawiam
-
łączenie modeli za pomocą attach
witam potrzebuję porady co mogłbym zrobić po tym jak połączyłem dwa modele metodą funkcję attach, ponieważ krawędzie łączące nie odpowiadają sobie idealnie pomiędzy modelami w powstają niewielkie otwory. Tutorial sugeruje żebym po prostu połączył odpowiednie brzegowe punkty obu składowych. Ale: - weld nie łączy nawet jeśli zmienię graniczną odległość przy której łączyć powinien - target weld także - connect dla 2 punktów również - próba stworzenia powierzchni funkcją create również nie przynosi rezultatu... co moglibyście mi poradzić? dzięki pozdrawiam
-
animacja drgania
Witam Chciałbym zanimować drgający delikatnie przedmiot. Po zaznaczeniu i wprowadzeniu Noise'a dla rotation w curve editorze, obiekt drga, lecz na samym początku zmienia swoje początkowe położenie i potem już drga w tym nowym. Ja mógłbym ten problem rozwiązać ? Pojawił on się już w tym: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22889 poście, czy mógłby mi ktoś przybliżyć sposób jego rozwiązania ? bo nie bardzo mogę poradzić sobie z zaproponowanym pomysłem... Z góry dzięki pomoc Pozdrawiam Mod: Problemy dot. Animacji prosze umieszczać w odpowiednim dziale. Wątek przenosze
-
otwór po polygonie
Zasugerowane przez MaGuu rozwiązanie również świetnie działa. Dzięki. Postanowiłem stworzyć osobny post w dziale 3ds maxa dla mojego drugiego problemu także sorki za zdublowanie :)
-
otwór po polygonie
Dziękuję :) Tego potrzebowałem.
-
otwór po polygonie
Już się tłumaczę. Na na rys01 jest przykładaowy model przed usunięciem extrudowanych polygonów. Na rys02 po usunięciu widać otwór - jak rozpiąć na nim płaszczyznę ?
-
otwór po polygonie
Witam Mam 2 amatorskie problemy... 1. W modelu muszę usunąć część polygonów, po usunięciu model staje się otwarty - widoczne są otwory. Jaką funkcją mogę doprowadzić do roszciągnięcia powierzchni na bazie zaznaczonych punktów ? 2. Chciałbym zanimować drgający delikatnie przedmiot. Po zaznaczeniu i wprowadzeniu Noise'a dla rotation w curve editorze, obiekt drga, tylko na samym początku zmienia swoje początkowe położeniu i potem już drga w tym nowym. Ja mógłbym ten problem rozwiążać ? Pojawił on się już w tym: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22889 poście, czy mógłby mi ktoś przybliżyć sposób jego rozwiązania ? bo nie bardzo mogę poradzić sobie z zaproponowanym rozwiązaniem... Z góry dzięki pomoc Pozdrawiam
novice_user
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta