Skocz do zawartości

lukas

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. lukas odpowiedział T0k1 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    no slonce to mozesz zrobic przy pomocy tuoriala jest gdzies na tej stronie....chyba:\"wolumetryczne slonce\" cvzy cos takiego..... a co do atmosfery to wystarczy glow od video-posta......size nie zaduzy.....i intensitty cos okolo 60..... to powinno dzilaca.......a weim bo jakies 8 miechow temu robilem taka scene......wiec mi wyszla bardzo ladnie caly cas mi sie podoba......a chmury????? nie wiejm nie milem potrzeby moja teksturka ziemi mila jush na sobie chmury.....
  2. lukas odpowiedział Arnet → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    a najlepsze jest to ze dreamscape v2.0 sie nie sypie!!!!! jedynka byla taka niestabilna ze......brak mi slow.....
  3. lukas dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Zapewne wielu z was widzialo logo blizzard north........i kazdego (tak mi sie wydaje) zafascynowal ten \"lod\" teksturka...czy cos tam jescze ........i bym byl wdzieczny jak by ktos napisal jka cos takeigo...taka ladna teksturke stworzyc....
  4. lukas dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    No dobra mam takie pytanie.(dla niektorcyh moze sie ono wydac glupie). Jest wiele tych tutoriali na robienie samochodow z rzutow, ale zaden z nich nie opisuje \"dokladnie\" poczym do trzeba te spliny poprowadzic. Dalej to tam wiem tylko to mi sprawia problem....sam poczatek.....z gory dzieki......
  5. lukas odpowiedział lukas → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    teraz po dluzszych probach doszedlem do wniosku ze ten grow jest \"troche\" niestbilny!!!!!!!! a recznie cos mi nie specjalnie wychodzi........
  6. lukas odpowiedział lukas → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    thnx for help.....
  7. mam naprawde duza prosbe czy wie ktos jak zrobic aby cos roslo np. drzewa.....jezeli ktos mnie niebardzo rozumie to chodzi mi o efekt z katedry.......

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności