Skocz do zawartości

kalosh

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kalosh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Tak o 3ds :D
  2. Witam. Dokładniej chodzi mi o to aby z 200 klatek zrobić 400, czyli zwiększyć dwa razy ilość kluczowych klatek - potrzebne mi jest to do zrobienia zwolnionego tempa akcji w animacji. Pozdrawiam kalosh
  3. Oka. Myślałem że jest bardziej nowoczesny sposób:D
  4. Siemka. Zrobiłem bipeda i połączyłem go z meshem kobiety. Chcę żeby miała szpilki, czyli biped ma chodzić na palcach. Macie pomysł jak zmienić kąt ustawienia stopy albo skąd mogę ściągnąć schemat kroków kobiety w szpilkach? Pozdrawiam kalosh
  5. Witam. Problem się przejawia następująco. Mam twarz kobiety pobraną z sieci i po imporcie na scenę występuje jako editable mesh. Chcę nałożyć na nią teksturę następująco: skóra ma mieć kolor skóry, ale usta mają być czerwone. Nie wiem jak mam ograniczyć dokąd ma sięgać kolor ust.
  6. Super:)) O to właśnie mi chodziło:))
  7. Zrobiłem upadającą łuskę. W pierwszej części lotu łuska się obraca (użyłem do tego reactora i motor-żeby nadać ruch obrotowy). Druga część lotu łuski to po też wygenerowana w reaktorze łuska tylko że już bez silnika. Chodzi mi o to że w pierwszej części lotu łuska ma się obracać a w drugiej (po dotknięciu ziemi) ma się tylko odbijać. Więc wygenerowałem dwie animacje dla dwóch obiektów. Teraz chcę aby łuska pierwsza zniknęła gdy dotknie ziemi a tam druga ma się pojawić i kontunuować lot pierwszej. Tak rozwiązałem problem tego że nie potrafię wyłączyć motor w dowolnym momencie. Za wszystkie odpowiedzi dzięki. Pozdrawiam kalosh
  8. Witam. W maxie v.7 robię projekt na zajęcia (film animowany). Do szczęścia brakuje mi popiołu na papierosie. Mam już fajkę ale podpaloną. Nie mam pojęcia jak to mogę zamodelować. Zaznaczam że jestem w programie dopiero od 3 tyg. Więc proszę o jasnę instrukcje co i jak. Pozdrawiam kalosh PS.Z tego co mi się o ucho obiło to dobrze by to było zrobić przez particles, ale nie wiem jak. Mod: Dział WIP służy do prezentowania postępu prac a nie do pytań technicznych, nastepnym razem twórz swoje wątki w odpowiednich do tego działach. Watek przenosze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności