Skocz do zawartości

Mati8882

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Mati8882's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputacja

  1. Ok, czyli wg. Was nie ma co grzebać przy tym modelu, tylko zacząć od początku... Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś sugestie - co zrobiłem najgorzej, czy jest w tym modelu jakiś dobry fragment itp. Przedstawiam siatki:
  2. Dzięki za wskazówki @pecet @Slim_ Idąc za waszą radą usunąłem wlot. A kiedy jest najlepszy moment na modelowanie tego typu detali? Po TS i 'spłaszczeniu wszystkich modyfikatorów', czy jeszcze przed tym, lecz po uzyskaniu podstawowej bryły? @JakóbM @Sebazx6r Niestety nie mam jeszcze takiego doświadczenia jak Wy, dlatego modeluje taką metodą, jaka była przedstawiona w tutorialu do Nissana. Zacząłem także pomału dodawać podział karoserii oraz nadawać jej coraz bardziej opływowy kształt. Na razie zająłem się okolicami maski oraz drzwi, więc reszta karoserii nie wygląda najlepiej, jednak umieszczam poglądowy render aby uzyskać jakieś porady :) :
  3. Dzięki za odpowiedź. Uznałem, że takie elementy jak szyba lepiej zrobić już teraz, niż potem bawić się w wycinanie. Ale idąc za Twoją radą przednie reflektory zrobię później. Chciałbym się także dowiedzieć, czy tego typu siatka jest dopuszczalna, czy muszę pociągnąć krawędzie przez całą długość karoserii (linie błękitne)
  4. Witam. Zacząłem pracę nad drugim modelem samochodu z Maxie (pierwszym był Nissan). Z założenia nie ma być to model bardzo zdetalizowany - sama bryła zewnętrzna, bez wnętrza. Temat założyłem aby uzyskać porady dotyczące poprawności siatki oraz jakieś wskazówki dotyczące studia i renderingu. Na razie przedstawiam siatkę tego co do tej pory zrobiłem, oraz render z TS ( jeszcze bez chamferowania krawędzi i smoothing group ). Wlot powietrza na tylnym nadkolu nie przypomina tego ze zdjęcia, ale jeszcze nad nim pracuję. Pozdrawiam
  5. Witam. Poniżej przedstawiam render Nissan'a z Maxwell'a. Model został oświetlony za pomocą obrazu + reflection, refraction + illumination tym samym obrazem z intensywnością ok. 150. Moglibyście poradzić jakie ustawienia pozamieniać, aby wyszło bardziej realistycznie? Z góry wielki dzięki :)
  6. Wielkie dzięki, działa doskonale :)
  7. Witam. Modeluje akurat Nissan'a 350, i natrafiłem na problem z tylnymi światłami tego samochodu. Po zastosowaniu TurboSmooth'a siatka w narożniku się zaokrągla, a powinna być ostra. Macie może pomysł jak to poprawić? Kolejna pytanie dotyczy emblematu "Z". Czy zrobienie tego w taki sposób jak ja - z 3 warstw jest dobrym rozwiązaniem, czy lepiej zrobić tylko wycinek kuli, i nałożyć teksture? Z góry dzięki za odpowiedzi :)
  8. Zgred88 ja ci wstawiłem negatywny punkt?? JA NIC NIE WSTAWIAŁEM ANI TOBIE ANI NIKOMU INNEMU ! ! !. Nie liczyłem na komplementy, a na porady i ocene...
  9. Dziękuje za te cenne uwagi. Przy następnych pracach postaram się popracować nad światłami. A jaki program rendrujący mi polecacie. Fajnie było by gdyby był darmowy... Ja korzystam z Flamingo.
  10. Witam. Chciałbym przedstawić kilka moich prac. Wszystkie wykonywane w Rhino. Zajmuję się 3D od 3 miesięcy, więc jestem początkującym. Oto moje wypociny: 1# Karty Yu-Gi-OH 2# Deskorolka 3# Dar Pomorza (model) 4# Aparat Kodak 5# Naszyjnik z logiem zespołu HIM 6# Miecz Cloud'a z filmu Final Fantasy VII Advent Childern 7# Figurka lunatyka z drewna
  11. A powiecie mi jeszcze gdzie znjduje sie przycisk environments background color ?? Prosze o szybką odpowiedź
  12. Mając zaznaczone powierzchnie końcowe tej gwiazdy przyciskamy klawisz Delete na klawiaturze robiąc w niej dziury w miejscach , gzie będzie łączyć się z obręczą, i wyłączamy przcisk Sub-object
  13. dzięki! A jak robie felge (http://www.max3d.pl/tut.php?id=142) to musze wyłączyć sub-object (mniej więcej na środku tutoriala)??
  14. Posiadam 3ds Max'a 8 i nie moge znaleźć przycisków Min/Max Toggle i Sub-object. Kto wie gdzie one sie znajdują?? Pomóżcie!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności