Skocz do zawartości

Bro

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Bro odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Kurde dopiero teraz przeczytałem :) Dajcie znać przy kolejnym spotkaniu Pozdro Bro
  2. Bro odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    No trzeba, trzeba tylko on musi mieć dodatkowego opiekuna :) Po ostatnim spotkaniu musiałem go do taxówki prowadzić :)
  3. Bro odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    to ja się też wstępnie piszę
  4. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → Modeling
    No ja też moge powiedzieć ze wywodze sie ze starej szkoły i dlatego w pierwszym posicie wspominalem ze szukam sposobu innego niz bollean. Od kilku lat siedze tylko w game arcie. Teraz przyszedl czas na kilka modeli HP wiec szukam szybkich rozwiązań, a to twoje jest niemal identyczne jak bollean ale wielkie dzieki za pomoc.
  5. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hmm niby wszytko spoko ale nie bardzo wiem jaka jest roznica miedzy tym shape marge a probolean'em ? Wsumie w tym przypadku wychodzi na to samo.
  6. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → Modeling
    hmmm, możesz troche dokładniej. Bo właśnie się nim bawie ale nie bardzo widze jakieś rezultaty. Nie chce mi wogole narzucić tego kształtu na model Możesz jakos krok po kroku ? :)
  7. Hej Jak w najprostszy sposób stworzyć otwór na podanym modelu? Chodzi o to aby po nalożeniu modyfikatora meshsmooth wszystko jakos wyglądało. Prubowałem już recznie wycinać jak i użyć bolleana ale efekt powiedzmy wychodzi średni. Jak sobie radzicie z takimi przypadkami ? Jakiś tutek? Pozdrawiam Bro
  8. Bro odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No głownie mi chodzi o retopo. Przy okazji gdzie znajde graphite tool?
  9. Bro odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Hej. Szybkie pytanko. Jakiego softu/pluginu używacie do optymalizacji/retopo obiektów HP do LP. Jedyne mi znane to: - Polygon Cruncher - Topogun - 3D coat Polecacie Któryś z nich albo macie coś lepszego? Pozdro
  10. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzięki Goran. Tam gdzie mowileś opcja "Constant Update"
  11. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    No nie bardzo. wtedy widzisz efekt dopiero po puszczeniu przesuwania. Mi chodzi o to aby zobaczyć to na zywo w chwili przesuwania czegokolwiek w Unwrapie.
  12. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki panowie. Punkciki rozdane Pozdro Bro
  13. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzięki.
  14. Bro dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Hej Jedno pytanko odniesione unwrapa. Gdzie się włączało podgląd przesunięcia vertexa na żywo. Tzn abym w chwili przesuwania vertexa mógł zobaczyć jednocześnie rezultat na modelu. Pozdrawiam
  15. Bro odpowiedział Bro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Xizor. Spline mapping? Gdzie go znajde? Tomala faktycznie troche roboty jest al gdzie znajde opcje align horizontal/vertical? Tores. Wiem wiem - to tylko jeden z przykladów - chcialem poznac wsze metody dla podobnych modeli. Odrazu wspomne ze pracuje na maxie 10 - moze niektorych z ttych funcji co wspominacie jeszce nie mam. Dzięki za wyjasnienia czekam na odpowiedzi ;) Pozdro BRO

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności