No ja też moge powiedzieć ze wywodze sie ze starej szkoły i dlatego w pierwszym posicie wspominalem ze szukam sposobu innego niz bollean. Od kilku lat siedze tylko w game arcie. Teraz przyszedl czas na kilka modeli HP wiec szukam szybkich rozwiązań, a to twoje jest niemal identyczne jak bollean ale wielkie dzieki za pomoc.
hmmm, możesz troche dokładniej. Bo właśnie się nim bawie ale nie bardzo widze jakieś rezultaty.
Nie chce mi wogole narzucić tego kształtu na model
Możesz jakos krok po kroku ? :)
Hej
Jak w najprostszy sposób stworzyć otwór na podanym modelu?
Chodzi o to aby po nalożeniu modyfikatora meshsmooth wszystko jakos wyglądało. Prubowałem już recznie wycinać jak i użyć bolleana ale efekt powiedzmy wychodzi średni.
Jak sobie radzicie z takimi przypadkami ? Jakiś tutek?
Pozdrawiam
Bro
Hej.
Szybkie pytanko. Jakiego softu/pluginu używacie do optymalizacji/retopo obiektów HP do LP.
Jedyne mi znane to:
- Polygon Cruncher
- Topogun
- 3D coat
Polecacie Któryś z nich albo macie coś lepszego?
Pozdro
No nie bardzo. wtedy widzisz efekt dopiero po puszczeniu przesuwania. Mi chodzi o to aby zobaczyć to na zywo w chwili przesuwania czegokolwiek w Unwrapie.
Hej
Jedno pytanko odniesione unwrapa. Gdzie się włączało podgląd przesunięcia vertexa na żywo. Tzn abym w chwili przesuwania vertexa mógł zobaczyć jednocześnie rezultat na modelu.
Pozdrawiam
Xizor. Spline mapping? Gdzie go znajde?
Tomala faktycznie troche roboty jest al gdzie znajde opcje align horizontal/vertical?
Tores. Wiem wiem - to tylko jeden z przykladów - chcialem poznac wsze metody dla podobnych modeli.
Odrazu wspomne ze pracuje na maxie 10 - moze niektorych z ttych funcji co wspominacie jeszce nie mam.
Dzięki za wyjasnienia czekam na odpowiedzi ;)
Pozdro
BRO