-
ilość vertexów/polygonów w scenie
dzieki za podpowiedz ;)
-
ilość vertexów/polygonów w scenie
Witam! Mam pytanie: Gdzie w 3d Maxie mozna sprawdzic, ile zawiera vertexow i polygonów scena która wykonałem ? Z gory dziekuje za pomoc.
-
Export plikow z 3Dmax do PolyTrans
a wie ktoś może jak prawidłowo zaimportować plik do PolyTransa, tak aby odczytał i materiały i tekstury. Bo mi narazie odczytuje tylko materialy
-
Export plikow z 3Dmax do PolyTrans
Witam! Jesli pisze w zlym dziale to z gory przepraszam. Mam pytanie w jakim formacie najlepiej jest wyeksportować plik z 3D Max'a, aby zachował się obiekt + otoczenie - zrobione na zasadzie prostego walca "wywróconego na lewą stronę" (modyfikator normal) wraz z teksturami po zaimportowaniu go do PolyTrans'a ? (mozna w 3ds, ale slyszalem o problemie przy eksporcie w tym formacie zwiazanym z za duzą ilością wierzchołków) p.s. z PolyTrans'a ma byc nastepnie eksportowanie do pliku openGL'a
-
wyprowadzanie normalnych do powierzchni
Ok zostosowałem dany modyfikator. On wyswietla normalne dla wierzchołków chyba tylko, a co z normalnymi dla polygonów ? da sie jej jakoś wyświetlić, czy też nie jest to możliwe
-
prosty teren w ksztalcie walca
a i jeszcze takie pytanko: czy kazda jedna textrure krajobrazu moge nalozyc na sciany tego walca, czy musze szukac jakies panoramicznej tekstury ?
-
prosty teren w ksztalcie walca
Dzięki za rade Aniu. A znacie moze jakis dobry serwis z teksturami ktore moga mi sie przydac do nalozenia na ten walec. (przez google tez poszukam ;) ) Konkretnie chodzi mi o teksture - asfalt - na sciany to cos ala plac manewrowy lub jakis teren budowy - cos co pasowaloby do maszyny budowlanej - a 'sufit' to jakies tam niebo
-
prosty teren w ksztalcie walca
Witam ! Mam pytanie: Jak najprosciej zrobić teren po ktorym poruszalby sie pojazd, a ktory mialby być na kształt walca. Ja mysle aby zrobić prosty walec, nalozyc na niego modyfikator shell i wtedy moge na 'podloge' nalozyc jakas teksture nawierzchni, na sciany wewnetrzne jakias teksture krajobrazu a na 'sufit' teksture nieba. Czy takie rozwiazanie jest dobre czy mozna znacie jakies lepsze ? zaznaczam teren ma byc w kształcie walca (takie zalecenie odgorne). chodzi tylko o to zeby bo czyms tam pojazd mogl jezdzic.
-
wyprowadzanie normalnych do powierzchni
nie wiem czemu, ale ten obrazek od Ani to sie wogle wczytac nie chce :(
-
wyprowadzanie normalnych do powierzchni
o jaką normalną mi chodzi to w linku poniżej podaj http://www.daktik.rubikon.pl/Slowniczek/normalna_do_powierzchni.htm
-
wyprowadzanie normalnych do powierzchni
Normalne do powierzchni, to tak z grubsza, proste prostopadle do powierzchni (w przypadku kwadratu taka normalna wychodzila by z jego srodka - czyli punktu przeciecia diagonalnych, o ile sie nie myle) Jesli np. chcialoby sie wyznaczyc normalne do kuli, to po takiej operacji, powinna wygladac jakby najezona ;). I wlasnie chodzi mi w jaki sposob można uzyskac w Maxie, wizualizacje tych 'Normalnych'.
-
wyprowadzanie normalnych do powierzchni
chodzi o to jak swiatło sie odbija od obiektow.
-
wyprowadzanie normalnych do powierzchni
Witam! Potrzebuje jakis informacji na temat wyprowadzania normalnych do powierzchni (ogólnie, oraz jak to się robi w 3D Studio Max). ps. na google tez o tym probuje znaleźć informacje
-
jak poloczyc czesci modelu ?
Mhm, dzieki za wszystkie sugestie (szczegolnie te od Przybysza)
-
jak poloczyc czesci modelu ?
ale attach to laczy raczej na stalem (choc mozna uzyc dettach)
Garfie
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta