Skocz do zawartości

mtr

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mtr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Świetny ornament w tle, dodaje ekskluzywnego wyglądu. Twojego autorstwa?
  2. Witajcie, mam problem jak zmapować głowę używając Unwrap UVW w 3ds max 5 ?? Zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać. Mój modelik wygląda tak: http://img127.imageshack.us/my.php?image=h5lj6.jpg http://img122.imageshack.us/my.php?image=h1cl5.jpg http://img244.imageshack.us/my.php?image=h2kt1.jpg Macie jakieś własne metody mapowania głów w tej starej wersji? Jak sobie radziliście w niej...
  3. Witajcie mam problem z opcją See Through. Gdy zaznaczam "See-Through" w panelu obiektu Editable Poly, kolor obiektu zmienia się na szary, lecz nie widzę tej części mapy referencyjnej którą mam na plane za editpoly. Dlaczego opcja "See-Through" nie działa mi jak powinna? Czy coś muszę zmienić w opcjach?
  4. Witajcie. Używam 3ds maxa 5. Chce wprowadzic do mojego modelu (poly) korekty tak aby określone vertexy byly w jednej prostej i miały określoną współrzędną Z. Gdy zmieniam współrzędną z np. -0,227m (bo jeden vertex odstaje od innych) na pożądaną -0,218m to po naciśnięciu ENTER w celu potwierdzenia zmiany wartości współrzędna zmienia się losowo na kompletnie inną np: -0,223m lub -0,246m lub -0,217m. Nie rozumiem w czym może być problem?
  5. mtr

    Materiał złożony z teksturami

    http://img279.imageshack.us/img279/9579/scr10ti.jpg
  6. mtr

    Materiał złożony z teksturami

    Nie nadałem UVW Map dla poszczególnych ID to prawda... Jak to zrobić i w ogóle czy jest to konieczne bo zauważyłem, że problemem jest wyświetlanie się tekstury prawidłowo na poligonach równoległych do siebie ale na jakimkolwiek załamaniu i wygięciu (teraz jestem pewny: na JAKIMKOLWIEK) teksturka rozciąga się. UVW Map umiem nadać na cały obiekt.
  7. Witajcie mam problem. Robię puszkę herbacianą i chcę aby każda ścianka miała inną teksturkę. Stosuje Multi/Sub - Object i materiały podrzędne są mapami. Po nałożeniu całego materiału na obiekt (ID mam już zrobione poszczególnych poligonów) próbuje "ustawić" w menu "Coordinates" rozmieszczenie tekstury i zauważam, że obrazek ustawia się prawidłowo na 10 poligonach z 20 mojej ściany (5*4) od "góry" patrząc, a na pozostałych strasznie rozciąga się przedłużenie z granicy między poligonami "prawidłowymi "u góry a "nieprawidłowymi" z dołu . Co prawda na tej granicy następuje zgięcie lekkie ściany ale zgięcie jest tez między poligonami prawidłowymi. Spotkaliście się z problemem?
  8. 3ds max 5: chciałbym wymodelować krajobraz za pomocą przekrojów tektonicznych. Zastanawiam się jak prościej bez dodawania nowych wierzchołków i przemieszczania ich lub odkrzywiania (bezier) mogę ze spline'u (okrąg) zrobić bardzo nierówny, chaotycznie pofalowany i poszczerbiony (gęsto) aczkolwiek wciąż przypominający okrąg, kształt. Coś w rodzaju przkroju poziomego, nie wiem, no na przykład wulkanu. Noise odkrzywia za słabo i bardziej cały okrąg a nie: faluje i powoduje małe nierówności na czym mi zależy. Jakieś rady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności