Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tryton

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. tryton odpowiedział tryton → na temat → Animacje
    Dziękuje za pomoc :) ... ale mam jeszcze pytanie. W jaki sposób uwzględnić aniamcje manualną (czyli tą z pod listwy czasowej, robioną przezemnie) w reactor'ach ? Chodzi mi dokładnie o zrobienie interakcji między kulą a materiałem takaniny, coś wstylu np. wpadającej piłki do mieszkania przez, falującą na wietrze, firankę (animacja odginającej sie tkaniny przy uderzeniu piłki). Potrafię zrobić falującą tkaninę, ale nie potrafię sobie poradzić z odziaływaniem kuli na ten materiał (przenikają się ). Proszę o pomoc.
  2. Witam. Mam pytanie do użytkowników 3ds MAX'a. Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób można zrobić swobodny upadek np. chusteczki, czy jakiejś tkaniny ? Chodzi mi o swobodny lot (w czasie spadania), z falowaniem i sam upadek np. na deskę, tak aby materiał nie przenikał deski, i aby sama upadała realistycznie bez przenikania się. Zależy mi na wykożystywaniu modyfikatorów. Proszę o pomoc, ale proszę równiż pisać wszystko co mam robić krok po kroku, bo od niedawna bawię się w MAX'ie (8) i chciałbym wszystko zrozumieć.
  3. tryton odpowiedział tryton → na temat → Modeling
    Już doszedłem jak to zrobić ... nie wolno grupować modelu przed wstawieniem Biped'u ... Dziękuje za chęć pomocy, doceniam.
  4. tryton odpowiedział tryton → na temat → Modeling
    Też niestety nie .. właśnie wykonałem wszystko od początku dla pewności odkryłem i odmroziłęm wszystko ... i dalej nic :(
  5. tryton odpowiedział tryton → na temat → Modeling
    Nie ... poprostu nie mogę nawet wcisnąć "Attach to Node", nie mam pojęcia dlaczego
  6. tryton dodał temat → w Modeling
    Witam ... Mam problem. Najłatwiej będzie go opisać - mam zrobiony model człowieka, tworzę Biped dopasowuje go, a następnie przypasowuje go na model (uwcześnie zgrupowany, aby każdy element tworzył całość) modyfikator "Physique", aby połączyć ze sobą Biped'a i model ... ale występuje problem bo jak chce wybrać "Attach to Node" by wybrać środek ciężkości ("bot1"), to nie mogę tego zrobić :( poprostu jak chcę zaznaczyć "tą" ikonkę to niechce zaskoczyć ... nie mam pojęcia w czym tkwi problem i jak go rozwiązać, więc proszę o pomoc. Jak wiesz jak to zrobisz, albo wiesz jak inaczej połączyć model z Biped'em, to bardzo proszę o pomoc (krok po kroku) ... Dzięki z góry :)
  7. Witam Mam problem z bitmapą, po wstawiniu w próbnikach jodpega (pod bitmap'ę) i nadaniu materiału na przedmiot w czasie render'ingu wyskakuje mi informacja : " The following objects requre map coordinates and may not render correctly" i po naciśnięciu continue wyskakuje render ale bez mapy na przedmiocie ... Co zrobić żeby wszystko chodziło po mojej myśli, czyli żeby przedmiot był w kolorki mojego jodpega (kożystam z 3ds max 7) ... Z góry wielkie dzięki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.