- tłum
-
tłum
Jak zrobić \"powielić\" ludzi aby uzyskać taki efekt jak np. w Matrix Revolutions kiedy w jednym rzędzie było pełno agentów smith\'ów albo tak jak to było w Quo Vadis podczas sceny w koloseum?? Najchętniej to prosił bym o link do tutoriala
-
kształt światła
właśnie robie sobie sale kinową i natknołem się na taki problem. Jak zmienić kształt zucanego światła na prostokątne??
-
plik
poszukaj na www.filemirrors.com
- Shake
-
update 4.0 -> 4.2/5.0
A mógł by ktoś podać chociąż te najważniejesze jego zdanie nowośći w wersji 4.2 lub 5.0 względem 4.0
-
update 4.0 -> 4.2/5.0
Co nowego daje mi update z 3ds max 4.0 do 4.2 lub 5.0. Tzn co nowego jest w tych dwoch wersjach
-
Renderowanie po sieci
Czy da się renderować w brazilu po sieci (kożystając z kilku kompów na raz)? Jeśli tak to jak i czy musi tam być zainstalowane 3ds max
-
kamera w 3dsmax
A nie lepiej jest wyrenderowac animacje z trzech kamer osobno i później połączyć np. w Adobe Premiere lub może da się napisać skrypt który ci w pewnym momencie zmienia współzedne obiektu (w tym wypadku kamery i celu)
-
3ds max 4.0 -> 4.2
Z maxa
-
3ds max 4.0 -> 4.2
Na 3ds max 4.0 instaluje update do 4.2 i kiedy chce otworzyc w nim plik utworzony w 4.0 program wyłącza się. Co zrobić
-
Tutorial Brazila PL
Gdzie moge znaleź opis i jakieś toturiale do Brazila po POLSKU
slawek86
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta