Skocz do zawartości

mawo

Members
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mawo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputacja

  1. mawo

    Vertex > Sphere

    Extra ! o to chodziło, thx
  2. mawo

    Vertex > Sphere

    Witam Czy jest możliwość zamiany vertexów w jakąś formę geometryczną, np. w sphere ?
  3. Witam Poszukuję sprawnego grafika 3d do wykonywania wizualizacji wnętrz, bądź samego modelowania scen na podstawie rzutów architektonicznych - dwg. Praca na umowę zlecenie bądź praca zdalna. Poniżej przedstawiam przykładowe wnętrza : http://img189.imageshack.us/img189/2997/hol2.jpg http://img192.imageshack.us/img192/1166/recepcja.jpg http://img34.imageshack.us/img34/3024/salaw.jpg Wymagania : - umiejętność czytania rysunków architektonicznych - modelowanie w 3dmaxie + vRay - portfolio / przynajmniej kilka prac Bardziej wymagana jest umiejętność przekazania klimatu w wizualizacjach i dobre oświetlenie niż szczegółowe i detaliczne modelowanie. Kontakt : Maciej Woźniak [email protected] kom. 501 025 117
  4. 3d man : ja nie widze problemu zeby to oeksportowac do innego programu tylko jakieś konkrety pls. mirach : własnie zacząłem od vrml'a ale ten sam problem - jak powiązać tesktury z modelami żeby vrml to widział. Po odpaleniu w jakimś playerze od .wrm nie widać map.
  5. Właśnie ciągle staram się to zrobić w maxie, a tu wiele opcji standardowo nie ma. Niestety klient chce poruszać się dowolnie po scenie i mieć możliwość poruszania, zbliżania, obracania itd. Oczywiście scena musi być gotowa, oteksturowana, jakościowo już nie musi być żyleta byle to jakoś chodziło. Panorama maxowa odpada. Próbowałem jeszcze przeglądarek do plików .3ds w stylu VIViewer oraz GLC Player ale nie wczytują map maxowych.
  6. Mam pytanie czy ktoś może wie jak, i czy to jest w ogóle możliwe aby wyexportować scenę wraz z texturami i mieć możliwość później porusznia się po niej i obracania kamery.
  7. mawo

    Animacja linii

    Dzieki wszystkim, jednak Tomek miał racje. Najlepszy efekt uzyskuje się poprzez PathDeform i zabawę ze Strechem. Warto ustawić sobie pivot od razu na początku bryły, którą chcemy deformować, przez co rozciągana będzie reszta jednomiernie, oczywiście należy dać także dużo podziałów poprzecznych, w zależności od skomplikowania ścieżki po której ma "rosnąć" nasz obiekt. Inną rzeczą jest to co się dzieje na narożnikach, kiedy zastosujemy ścieżkę z kątami prostymi :) dlatego radze ich unikać.
  8. mawo

    Animacja linii

    niestety w tedy nastepuje rozciągniecie calej bryły naraz, od 0 do 100%
  9. Witam Poszukuje pomocy w sprawie animacji linii, ktora "rośnie" wraz z trwaniem animacji. Na załączonym pliku przykładowo zrobiłem prostokąt który edytowalem loftem wzdłuż linii. Czy jest opcja zanimowania loftu czy po prostu ruchu / extrude po krzywej ? Tak jak widac np. w klatce 0 - nie ma nic, w klatce 100 - jest cala linia, a oczywiscie pomiedzy 0 i 100 linia "rośnie" po danej sciezce.
  10. AG : robic mogą, zarabiać na nich ..nie
  11. ale jak w modelowaniu 3d mozna okreslic procentowo róznice :) przeciez jakby nie patrzec twoząc kopie takiej kanapy to ona jest zupelnie inna od oryginalu poniewaz jest wzorowana na zdjeciach referencyjnych, jest jakby czyms co ja twoze zupelnie od podstaw. W koncu nie wykorzystuje dokladnych danych, rysunkow technicznych projektanta itd. Zastanawia mnie tez na jakich zasadach funkcjonuje np. taki serwis jak http://www.turbosquid.com ? Ci wszyscy uzytkownicy wykorzystuja w celach zarobkowych modele wzorowane w 100% na oryginalach i watpie ze maja na to zgode autorów. Ale abstrachujac od tego to przeciez tworzac taki model z orygnialu i wykorzystujac go w taki czy inny sposob to przeciez przyczyniam sie do jego rozpowszechnienia, nie mowiac o tym ze sprzedajac prace z takim modelem nie sprzedaje ściśle tego produktu tylko jego wirtualny odpowiednik, ktorego w koncu autorem jestem ja. No jest problem :)
  12. Witam Na forum nie znalazłem, ludzi popytałem ale jednoznacznej odpowiedzi nie mam... Podam przykład : czy budując dany model kanapy firmy Com40, kopię orygniału i wykorzystując go celach zarobkowych, czyli komercyjnie musze mieć ich zgodę/autoryzację ?
  13. Witam Sprawa dosyc pilna i moze ktos bedzie wiedzial jak zrobic. Pod tym linkiem jest screen z maxa przedstawiajacy spline'a pogietego w 3 wymiarach, ktory uznajmy, dla ulatwienia, za linie przekrojowa pewnej sciany. Czy da rade dac mu w jakis sposob "cap"a czyli wypelnic. Przy zabawie z NURBSAMI i zaznaczeniu opcji cap wychodza jakies kosmiczne plaszczyzny nie trzymajace sie jakby tych linii, jak ktos ma jakies pomysly na to niech pisze, ja bede sprawdzal bo juz nie wiem jak to ugryzc http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0V15EXIJSLIYS3U4G5UM59EVLR
  14. Witam Od kilku dni pracuje na 2-rdzeniowym amd'ku 4200+. W vray-u oczywiście wielka radość bo dwa kwadraciki zasuwaja i to całkiem żwawo ... ale i tu dziwna sprawa jak podczas pracy maxa odpale np. photoshopa i zaczne tez na nim pracowac to komp po prostu zamula i to ostro. Przeciez po to jest procesor wielowątkowy zeby takich jaj nie bylo. Przeciez to powinno smigac :)W procesach mam podane ze max uzywa 99 % CPU. Czy to jest normalne ? Co zrobic zeby max nie pobieral calej mocy procka ? Ogolnie system postawiony swiezo, 2x512 ramiku
  15. mawo

    Obiekt 3D: Mech

    wiesz ja bym bardzo chetnie, i moze jak bedzie czas i ochota to zanimuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności