Skocz do zawartości

qqgg

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. qqgg dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Czy vray displacement i bump mapping to jest to samo ?? :/ Jezeli nie, to na czym polega displacement ?
  2. qqgg odpowiedział qqgg → na odpowiedź w temacie → Hardware
    ok, sorki. Nie wiedzialem ze tak mozna :) jestem raczej swiezym uzytkownikiem
  3. Mam pytanie, co jest najistotniejsze podczas renderingu, procesor, ram czy karta graficzna? Czy rozbudowa ramu cos pomaga? Czy moze wszystko zalezy przedewszystkim od procesora? nie za bardzo znam sie na sprzecie stad moje pytanie :/
  4. qqgg odpowiedział qqgg → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    aha, zmylilo mni eto ze w 1.46 nie bylo czegos takiego jak vray light. Czy to znaczy ze mam wersje nie pelna? skad wziac nowa wersje vraya z crackiem pod maxa 7 ?
  5. qqgg dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Mam troche glupawe pytanie :/ sam nie umiem se tego znalezc wiec prosze bardzo o pomoc. W wersji 1.09 bylo swiatlo vray, ktore swiecilo plaszczyzna. Ta plaszczyzne swiecaca mozna bylo wylaczyc ( invisible ) w opcjach. W v rayu 1.46 nie ma tego swiatla, jest natomiast material vrayl, ktory mozna przypisac do jakiegos obiektu. Ten obiekt wtedy swieci analogicznie do swiatla z vraya 1.09. Czy te swiatla z tych 2 wersji sa tym samym? i czy mozna jakos wylaczyc obiekt, zeby go nie bylo widac, ale zeby oswietlal pozostale? dzieki :):)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności