Skocz do zawartości

ppendel

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ppendel odpowiedział Mr Pank → na odpowiedź w temacie → Speed Animating
    głos na Destroyera. głównie za pomysł na fajne zakończenie :D
  2. ppendel odpowiedział ppendel → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    lol :) Dzięki wielkie Karrde. Dokładnie o coś takiego mi chodziło.
  3. ppendel odpowiedział ppendel → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Było by super, ale ten link mi nie działa :( Chociaż nie tyle link, lecz ten tutorial.
  4. ppendel odpowiedział ppendel → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Szukam takich możliwości, bo chociażby w Blenderze czy w Maya takie występują :) Proszę o podpowiedzi :)
  5. ppendel dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam! Mam do zrealizowania animację auta, przy czym ma się ono poruszać po krzywej. Jak najlepiej się do tego zabrać, bo nie wiem, czy wogóle dobrze zacząłem. mam wymodelowaną karoserię i oddzielnie koła (kola zlinkowane z nadwoziem), i dla karoserii mam przypisaną ścieżkę ruchu (dokładniej Path Constraint z opcją Follow) a jeżeli przychodzi, do animacji obrotu kół (żeby wyglądał tak jakby się toczył) to napotykam na problemy. Jak zrobić, żeby Pivoty kół obracały się w trakcie ruchu po tej całego auta ścieżce? Oraz jak zrobić, żeby potem móc je obracać wokół lokalnych osi współrzędnych (tych już obróconych) a nie globalnych?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności