rzeczywiscie bylo tam pare niezweldowanych werteksow. troche sie z nimi meczylem, ale mam nadzieje ze widac roznice. jak na chwile obecna tylko tyle bylem w stanie zrobic. rendery moze dziwne i niespecjalne ale to wina braku czasu:)
jetranger
siatka
siatka2
jesli chodzi o te takie jakby wciecia po bokach na gorze to tak powinno byc teoretycznie. wlasnie walcze z renderem. niestety jestem gorzej ni z zieolny i cos mi nie wychodzi;/ macie moze jakies tutoriale do renderowania? chcialbym osiagnac taki efekt jak w niektorych watkach tzn szara tekstura i widac ladnie kazdy szczegol. tak jak np pokazujecie tutaj elementu lub fragmenty samochodow
patry wielke dzieki. poskutkowalo. oczywiscie mialem troche problemow ale mam nadzieje ze efekt byl wart zabawy. oto jak udalo mi sie polaczyc oba obeikty
poly1
mam maxa w wersji 6.
a takie pytanie laika, czy jak obecnie obiekty robie w edithesh, moge bezproblemy konwertowac na editpoly i ewentualnie spowrotem w editmesh?
niestety nie udalo mi sie w przyzwoity sposob polaczyc obu elementow (widocznie za malo jeszcze umiem) postanowilem cofnac sie o pare krokow i wymodelowac to jako jedna bryle.
jetranger
jetranger
o ile pamietam uzylem w jednym miejscy slice plane i prawdopodobnie stad jest ta nierwonac zaznacona an zdjeciu. znacie jakis lagodny sposob zeby pozbyc sie jej? usuniecie werteksow czy ich przemieszczenie niestety nie skutkowalo
nierownosc
kolejna mala aktualizacja:) jesli znajdziecie jakies powazne bledy to smialo nie oszczedzajcie mnie:)
jetranger7.jpg
jetranger8.jpg
jetranger9.jpg
jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody?
pozdrawiam
wlasnie najgorsze ze nie pamietam. i boje sie ze czeka mnie robienie od poczatku. moze to nie jest duzo ale zawsze troche zabawy i meczenia sie.
no to zabawe czas zaczac;)
RA miales racje. musialem tam weldowac cos, ale dokladnie nie pameitam czemu i kiedy. zrobilem ten fragment od nowa i juz nie ma tego smiesznego wygiecia. dzieki
no mala aktualizacja:)
przy okazji prosze o rade. w jetranger4.jpg jest zaznaczony blad o ktorym wiem. nie mam pojecia czemu tak dziwnie meshsmooth zakrzywia mi tam siatke. o ile pameitam nie bylo tam nic spcjalnego robione.
a to pozostale ujecia tego etapu prac.
jetranger5.jpg
jetranger6.jpg.
piksar dzieki za wiare, nie mam zamiaru sie poddawac:)
dzikei i pozdrawiam
witam
slowem wstepu powiem tylko ze to moj pierwszy model w 3ds max.
bede wdzieczny za wszyskie rady i uwagi.
model to bell 206 jetranger.
jetranger1.jpg
jetranger2.jpg
jetranger3.jpg
pozdrawiam