Witam, męczę się od pewnego czasu z ustawieniami światła i renderowaniem (mam V-raya). Otóż światło padające na obiekty, np z aluminium nie odbija się od niego. Co trzeba zrobić i jak ustawić render żeby światło odbijało się od obiektów i padało tam gdzie musi?
Z góry dzięki za pomoc.
Witam, dopiero od dziś zaczynam pracę i mam dopiero pomysł:
Olbrzymie, szare budynki bez życia. Zadymione, ponure i ciemne miasto. Z pomiędzy płyt chodnika wyrasta mała, zielona roślinka.
Giant and gray buildings without life. Gloomy and dark city with fog around. Between two flagstones little and green plant.
Powodzenia wszystkim i niech wygra najlepszy.
//Jestem początkujący i otwarty na krytykę :D mimo to chcę wziąść udział w bitwie ;]
Na początek się chciałem przywitać, bo to pierwszy post :D .
Ale do rzeczy:
Mam 3DS Max 7 i od dłuższego czasu próbuje stworzyć realistyczny materiał szkła, niestety mi nie wychodzi.
Czy ktoś mógł by mi powiedzieć co gdzie i jak poustawiać, żeby jakiś element wyglądał jakby był wykonany ze szkła?
PS: nie posiadam VRaya ani innych takich; mam 'gołego' Maxa i Texporter.
Z góry dzięki za pomoc.