Skocz do zawartości

LuKiMaT

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

LuKiMaT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Próbowałem :) i wszystko jest ok tylko jest jedno ale. Kochany twórca tej aplikacji bardzo ograniczył formaty do których można skompresować animację. Na chwilę obecną doszedłem do tego, że napisy robię w WMM i łącze to w Videomach troszeczkę łopatologiczne, no ale nie znalazłem lepszej recepty :)
  2. Witam!!! Wyrenderowałem animację w 3ds max do *.tif w programie Videomach ładnie cała animacja mi się połączyła, jednak chciałbym dodać na początek i na koniec napisy. Jest to możliwe?? Z video effect można wybrać OverlayText ale napisy są wtedy nakładane na wybrany przedział klatek i są statyczne. Ja natomiast chiałbym dodać kilka klatek dodatkowych z tyłu na których np. bedą wyświetlane napisy końcowe.
  3. Witam Mam animację wyrenderowaną do plików *.tif, chiałem to wszystko złączyć przy pomocy VirtualDub'a no ale pojawia się następujący komunikat Czy są jakieś wtyczki do VirtualDub'a, aby obsługiwał tiffy, w końcu to raczej standard i dziwi mnie fakt, że tiffy nie są obsługiwane, np z plikami *.jpg nie ma żadnego problemu
  4. LuKiMaT

    Rendering - Problem

    Achhhhh dzięki za podpowiedź no że też ja na to nie wpadłem wcześniej :) problem nie tyle byłw mapach (to nie jest mapa, tylko zwykłe kolory), co w parametrze Opacity, który był ustawiony na 60% chyba jak ustawiłęm 100% jest ok, a przezroczystość i tak działa bo jest ustawiona późiej w klatkach od tam np 100 do 300. Swoją drogą nie wiem dlaczego tak jest że jak od razu przypiszemy wartość mniejszą niż 100% to tak się wydłuża czas renderingu. Przed zmianą wybrana klatka renderowała się 3:18 min, a po zmianie 0:39 min, tak więc różnica jest zasadnicza :)
  5. LuKiMaT

    Rendering - Problem

    Witam ponownie Więc ja dalej walcze z tym uzwojeniem, sprawa jest dosyć kłopotliwa ponieważ animaca która ma 10000 klatek renderuje się już 50h i orientacyjny czas do końca to 40h (nie ma włączonych cieni, w ogóle bez tego elementu animacja renderuje się dużo szybciej, jak zresztą już pisałem) Wydaje mi się, że wina leży po stronie parametru "Faces" i jego bardzo dużej wartości, ale to są tylko moje przepuszczenia, może wiecie jak można rozwiązać ten problem ?? PS. Wyrenderowanie tego elementu tak jak widać zajmuje 8:42 minut!!! na procku 2.0 Athlon+
  6. LuKiMaT

    Rendering - Problem

    No tak, ale czy jest możliwość wyrenderowania przez sieć (NET RENDER) do *.avi ?? Bo z tego co mi wiadomo to raczej nie. Są do wyboru *.tif; *.jpg i inne tego typu formaty. Przeraża mnie ilośc tych pojedyńczych klatek do poskładania 13000 plików to pewnie nieźle zmuli kompa. a tak na marginesie wie ktośmoże jak w virtual dub'ie zmontować te wszystkie klatki w całość ?? Ok już problem rozwiązany VirtualDub nie chiał mi importować bo brakowało 2 klatki i nie importował przez to pozostałych. A taka inna sprawa, no ale mix już tu zrobiłem :) Narysowałem w AutoCAD uzwojenia (dla nie wtajemniczonych to te pomarańczowe druciki :)) wszystko zostało zaimportowane do 3ds MAX jako jedna warstwa tylko że przez te uzwojenia czas renderingu wynosi 60 godzin dla całej animacji a bez uzwojeń powiedzmy, że ok 15, można coś zrobić żeby jakoś zmodyfikowac to uzwojenie aby szybciej się renderowało,
  7. LuKiMaT

    Rendering - Problem

    Dzięki za pomoc :)) Pozbyłem się tego komunikatu. Dokładnie chodziło o modyfikator UVW Map :) A takie jeszcze pytanie do NET RENDERINGU, jak już wyrenderuje sobie animację wtedy otrzymuje ramki zapisane jako np *.tif i teraz chciałbym oczywiście zrobić z tego plik *.avi no i czy ja to dobrze robie mianowicie 1. Otwieram RAM Player 2. Chanel A otwieram pierwszą ramkę i zaznaczam Sequence, potem OK, program tworzy plik *.ifl 3. Wybieram zapisz i wskazuje format *.avi i wybieram codeca Czy to dobry tok postępowania, czy może robi się to jakoś inaczej?? Mam jakoś wrażenie, że pogarsza mi się jakość, a kompresja nie jest duża.
  8. Witam mam problem z wyrenderowaniem animacji, mianowicie gdy klikam render pojawia się komunikat The following objects require map coordinates and may not render correctly: Jeżeli klikne continue to jest ok i plik jest renderowany ale gdy chcę zacząć renderować za pomocą NET Render niestety taki komunikat się nie pojawia i wywala błąd. Jak można to jakoś naprawić. PS. Swoją drogą tak się też zastanawiałem jak już ten problem rozwiąże to jak poskładać te wszystkie klatki bo chyba nie można wyrenderować od razu do pliku *.avi?? (przez sieć oczywiście)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności