Skocz do zawartości

Link9292

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Link9292's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Może plejnem owiń tak, jak byś to robił prawdziwym materiałem. Czy ostrze jest takie "zgranulkowane"? Nie sądzę :). Moim zdaniem powinno być gładsze.
  2. Dodajmy do tego Valkirię Wagnera...po prostu boskie! Mój ulubiony śmigłowiec w świetnym wykonaniu, powędrowało na pulpit :).
  3. Gomo -> Wiesz, ja jestem fanatykiem realizmu i żaden bunnyhoping mnie nie interesuje :). No cóż, jeśli nie da się tego otworzyć to będę musiał uczyć się na błędach. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Link.
  4. Tak, .gmax to rozszerzenie wersji "uboższej" 3DS Maxa, do której można dodać SDK gier - do edytowania i tworzenia modeli i konwertownie ich do gier. A byłaby możliwość odtworzenia .m3d przez jakiś program i przetworzenie go na .gmax?
  5. Witam! Jestem początkującym, nawet nie piszę, że grafikiem :). Ostatnio zrobiłem model budynku zgodnie z tutorialem z tego serwisu oraz budynek na podstawie poradnika "Komputer Świata" - tyle mojego doświadczenia ;). Jestem także miłośnikiem okresu WW2, najbardziej lotnictwa. Mam grę Combat Flight Simulator 3, która jest full-modowalna. Chciałbym przerobić kokpit jednego z samolotów (jest mało realistyczny), który jest zapisany w formacie .m3d. Wiem jak konwertować pliki .gmax do .m3d, ale na odwrót - nie mam pojęcia. Czy wiadomo coś na temat importu pliku .m3d do .gmax? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź, Link.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności