Jest jakis Master który odpowie mi na nastepujuce pytanie/nia?
Prawdopodobnie (tak przypuszczam) chodzi o Pivot pointa i uklady wspolrzednych obiektow.
Mianowicie jest pewnie jakas zaleznosc tworzenia obiektow w oknach : top, left , right, front, aby po nadaniu modyfikatorow wszystko wygladalo w miare tak jakbysmy chcieli.
Wyjasnie o co biega na przykladzie:
-tworze jedno ogniwo do „gasienicy czolgu” , kopiuje ja nastepnie poleceniem Array x60 i wszystko lacze atachem, powstaje gasienica wzdluz jednej osi -plaska
-nastepnie tworze linie ktora posluzy jako sciezka w modufikatorze Path Deform
-nakladam na obiekt „gasienica” powyzszy modyfikator i tu zaczynaja sie krzaki
Gizmo modyfikatora zostaje obrocone w roznych kierunkach??? Wzgl osi x,y,z
Trzeba się bawic opcja Rotation z menu Modyfikatora a nastepnie komenda Rotate w oknach dla calosci obiektu
Podobnie jest z shape’ami i modyfiaktorem Loft, troche trzeba pokombinowac- gdzie będzie srodek obrotu itd.
To by było na tyle , O CO TU CHODZI Ktos WIE jak poprawnie tworzyc obiekty aby rezultaty były przewidywalne, aby szybko robic i się nie narobic
Pozdrawiam
Wytrwaly uzytkownik maxa