Skocz do zawartości

Nilfheim

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wizualizacje powstały do projektu architektonicznego robionego w grupie 5 osobowej: Andreas Falk Sheye, Mateusz Szymon Płoszaj-Mazurek, ,Natalia Okolus, Peter Christensen, Peter Nordestgaard Rønnest. Za wizualizacje odpowiadałem ja (Mateusz) i Natalia Okolus. Wizualizacje to głównie photoshop malowany po 3d ze sketchupa i vraya. Wnętrza vray dla sketchupa. Pełny projekt: https://www.behance.net/gallery/22778265/Hatlehol-Church
  2. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → Architektura
    jak już pisałem, zamierzam zakupić w wakacje nowy komputer, jednak do tego czasu max nie ma szans u mnie jako ze vray w skeczapie przez swoje ograniczenia jest mniej pamieciozerny.
  3. Nilfheim odpowiedział slabiak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dobra, ściagam i sprawdze, mam nadzieje ze wirusow tu nie ma :)
  4. Nilfheim dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Postanowiłem się przenieść powoli ze sketchup vray na maxa vray. Głównym powód dlaczego używałem sketchupa to prostota ustawiania vray w nim. OD razu coś się renderuje bez umiejętności + łatwo znaleźć gotowe ustawienia (visopt). Czy istnieje coś takiego do maxa? Swojego czasu jak testowalem maxa sciagalem sceny evermotion ale to nie to samo - tych scen nie da sie wyrenderowac na moim kompie - za duzo czasu zajmuja, a nie potrafie na razie ich optymalizowac. Natomiast visopty w sketchu nie zuzywaja tak procesora i spokojnie chodza na moim kompie. Jest cos podobnego do maxa?
  5. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → Architektura
    @terenas - w sumie to zgadzam się w 100% z zarzutami :) dzięki za rady komp mi na vrayu w maxie nie daje rady a mentala nie umiem :P ale sciagnalem wczoraj maxa i bede walczyl
  6. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    no tez bym tak sadzil, ale zmiana koloru refraction powoduje mi zmiane koloru bryly. Takze nie moge zmienic sily refrakcji moge jedynie zmienic jej przezroczystosc ale to chyba nie o to chodzi
  7. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    a mam jeszcze pytanie: jak mowisz niepelna refrakcja to mam zmieniac cyferke (od 1,0 do 0) czy kolor na ciemniejszy czy jedno i drugie? edit: moze cos zle robie i cos pomijam ale jak wezme bazowy material, dam transparency na bialo czyli full i dodam refrakcje to jest przezroczyste. Jesli zmienie cyferke refraction to sie nic nie dzieje a jesli zrobie ciemniejsze refraction to on koloruje kulke na szaro, wiec cos mi nie dziala. cos musze pomijac. Kolega tez podal mi rade zeby dac fog - ale to mi dziala tylko jesli dam fog niebedacy w skali szarosci. Fog od bialego do czarnego nic nie robi.
  8. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    dzieki za odpowiedzi. Nie znalem uglass ale to coś zbliżonego chcę uzyskać. zaraz wrzucę render tego co mi wczoraj wyszło wieczorem i spróbuję wprowadzić poprawki wg. tego co napisaliscie
  9. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → Architektura
    co do liści to zostały w PS zrobione :/ nie rób na nic przed oddaniem... tak to wychodzi jak ostatnia korekta w czwartek, a prowadzacy zmienia pol projektu (glownie rzeczy ktore sie wczesniej mu podobaly). No to od tego czwartku spalem po 4 h dziennie do oddania we wtorek - to nie tylko wizka, pozniej wszystko wrzuce - a ja nei lubie jak jest np wybajerzona wizka a reszta slabo zrobiona (rzut, elewacje itd.) co do skali drzew - dzieki za uwage, bede na to zwracal uwage bardziej. Musze zbudowac sobie baze drzew w png do wstawiania bo jak widac to prawie wszystkie z tego samego pliku png. Uklad drzew i tak oszukany - na planie jest ich wiecej i tak mialo byc z zalozenia zeby ich bylo duzo... bo to osadnictwo wiejskie edit... paleta kolorow to decyzja wlasna, tak zawsze robie w takiej kolorystyce, neibo jest biale aby lepiej do planszy pasowalo, dobra to po prostu plansze wrzuce, to bedziecie mieli wiecej do zjezdzania i tu wyjasnienie: projekt z zalozenia byl robiony w kilkuosobowych grupach (ja akurat z jedna osoba) - kazdy wybieral jakis typ dzialalnosci na wsi (maly przemysl) i nalezalo zrobic zespol zabudowy. Tak wiec rzeczy na planszy takie jak sytuacja czy rendery okolicy byly robione z druga osoba. http://www.behance.net/gallery/Cider-Factory/6594935 elementy planszy do zobaczenia tutaj.
  10. Nilfheim dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    witam, pierwszy raz wrzucam coś do działu 3d. Chętnie usłyszę jakieś opinie. Chcę wiedzieć co poprawiać przy kolejnych pracach. SKETCHUP + VRAY dużo postpro w PS 5 semestr, projekt na przedmiot Osadnictwo wiejskie :) spokojnie zjezdzajcie ze np. liscie sie unosza, nudne ujecie itp. Wiecie jak to jest jak wizke sie robi w noc przed oddaniem :)
  11. Nilfheim dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    witam. szukam porad jak uzyskać w renderze efekt półprzeźroczystego materiału - i tu nie wiem jak zdefiniować czy to szkło czy plastik - generalnie modny materiał elewacyjny. Poszukam zdjęć i zaraz wrzucę. Pracuję w vrayu ale niestety do sketchupa (jest trochę prostszy dla mnie) Dodam ze szukalem vismatow i nic nie znalazlem temu odpowiadajacego - jest trochę materiałów .mat z 3ds ale konwertera tez szukalem i nie znalazlem
  12. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no niestety, twarze to moj najslabszy punkt, dlatego zamierzam sie teraz na nim skupic dzieki!
  13. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dostałem książkę z moim rysunkiem w końcu - neuroshima bohater maxx no i w koncu cos ze szkicownika wrzuce glowy ze zdjec postac z wyobrazni zdjecia niestety robione zelazkiem :/
  14. Nilfheim odpowiedział Diem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    chcialem sobie te brushe sciagnac ale nie ogarniam jak za darmo pobrac, tylko opcja zaplacenia 11 zł? czy nie widze przycisku? (wybieram regularne pobieranie a nie gold a mimo to nie dziala) EDYCJA, ogarnalem... to jest reklama i jest x w prawym gornym rogu
  15. Nilfheim odpowiedział Nilfheim → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    update dalej wip

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności