Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TDM

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. myślałem że chodzi tutaj o ustawienia GI za mała ilość photonów albo na mały promień, zwiększałem ich ilość aż wyskoczył błąd ( za mało ramu mam tylko 2GB ) ale to nie poprawiało efektu dodałem skyportal trochę za kamerą zmniejszyłem ilość photonów do 800 i otrzymałem coś takiego coubetech.republika.pl/sc6.jpg źle to nie wygląda... Nie wiem czy to duża czy mała ilość photonów i czy dobrze zrobiłem, sampling zaraz podkręcę
  2. Aha chyba rozumiem, robiłem nową scenę i już lepiej wygląda Nie wiem czemu na ścianach pojawiają się czarne i białe pasy oraz widać takie kropkowanie.... No i psuje efekt odbijający się sky portal też nie wiem jak go usunąć chyba nie zmniejszając odbicia w materiale
  3. Mam jeszcze pytanie, czy w tej scenie co pokazałem są tylko materiały do kitu ? Czy są rzeczy które się jeszcze robi aby poprawić jakość ? Ustawienia GI są standardowe nic nie zmieniałem
  4. Czyli to głównie chodzi o materiały, tylko pytanie gdzie mam szukać informacji jak poprawić/tworzyć materiały idealnie dobrane do sceny, wiem że tutaj chodzi o doświadczenie no ale jakieś pojęcie też trzeba o tym mieć...
  5. Ok, zmieniłem oświetlenie dodałem sky portal, użyłem materiałów profesjonalnych i otrzymałem coś takiego Wiem że grafika nie polega na wykorzystywaniu gotowych materiałów wstawianiu tego i owego i narzekaniu dlaczego mi ładnie nie wyszło. Tylko mi chodzi o odpowiedz na pytanie od czego zależy fotorealistyczny render, w jaki sposób się go otrzymuje. W moim rys wszystko jest takie sztuczne/nie prawdziwe. W exposure control nic nie zmieniałem parametry są standardowe dla indoor Daylight, czy tutaj jest duże znaczenie dla realności ?
  6. Witam! Stworzyłem nie dawno taką o to scenę: Na mój pierwszy rzut okna fajnie to wygląda ale jak by się bardziej przyjrzeć to wszystko jest takie sztuczne no może oprócz kuli i turusa bo te obiekty najlepiej wyglądają, ale ściany wyglądają tak sztucznie. I nie mam pomysłu co z nimi zrobić, wydaje mi się że to wina oświetlenia. Do oświetlenia sceny użyłem jednego światła: Photometric/Target Light Intensity: 1500cd Zaznaczone jest Automatyczne liczenie energii i fotonów ustawienia Enegry Caustic Photons GI Photons ją na 1,0 Ustawienia Indirect Illumination: Odblokowane GI Multiplier 1,0 Max Num Photons per Sample 500 Max Depth 5 Światło wpada przez okno, na ścianach jest bump mapa. Na każdym obiekcie są materiały typu Arch&Design z ustawieniem matte. Pojęcia nie mam jakie jeszcze informacje podać
  7. TDM odpowiedział TDM → na temat → 3ds max
    Aha chyba rozumiem, ale bardziej pytanie kierowałem co do technik jakie są tzn ao itp... Mam jeszcze pytanie czy w maxie da się bezpośrednio nakładać różne efekty na scenę ? Wyrenderowałem sobie ao sceny i chciał bym go nałożyć na scenę, i mam pytanie czy do takich efektów potrzebne są mi zewnętrzne programy ?
  8. TDM dodał temat → w 3ds max
    Witam! Jestem bardzo początkującym użytkownikiem maxa, niedawno co kupiłem książkę "Biblia 3ds max" ( dopiero zaczynam rozdział z oświetleniem ) no i coś tam próbuję na rzeźbić. Na początek wnętrze, mała pracownia aktualnie prace są na takim oto etapie: http://www.coubetech.republika.pl/wyn.jpg wiem wiem, za duży spectacular na ścianie, no ale to wszystko wygląda tak sztucznie nie naturalnie, trochę widać różnice po dodaniu GI no ale to i tak nie jest to co np te prace: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=79705 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=79691 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80067 Kolory tam są takie żywe wszysto jest eleganckie i to chyba głównie nie zależy od ilości wierzchołków na obiekcie tylko głównie od materiału i rendera, ja kożystam z mental ray z tego co wiem lepszy jest jeszcze v-ray. No ale do rzeczy interesuje mnie w jaki sposób uzyskuje się takie żywe kolory. Jest tu taki tutorial (był na głównej stronie) http://max3d.pl/tutorial.php?id=102 ale on nie wyjaśnia wszystkiego tylko pokazuje wszystko ogólnie łączenie AO z depth bufforem to jest klucz do tego ?
  9. Witam! Mam taki problem ponieważ nie mam pojęcia w jaki sposób mogę uzyskać takie jednolite tło takie jakie jest tutaj: http://www.iwannafile.com/view/637324/bedroom_furniture_mix_-_3d_models Próbowałem różnych rzeczy ustawienie zwykłego koloru tła, albo stworzeznie jednej dużej kuli i w jej środku modele ale zawsze mam nie ładny efekt bardzo podobny do tego: http://www.coubetech.republika.pl/kubek.jpg Pozdrawiam
  10. TDM dodał temat → w 3ds max
    Witam! Mam takie pytanie gdzie w 3Ds max 6 moge ustawic to ze jak rysuje kwadrat to zeby on sie skladal z 2 trojkatow a nie jednogo czworokatu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.