Skocz do zawartości

havoc

Members
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Heaven

havoc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hej, fajnie sie zaczyna. Zrobiłem kiedyś hydre w low-poly Mam nadzieje ze ten projekt bedzie oteksturowany tak jak mowisz. Pozdr.
  2. Hehe.. strasznie eleganckie ;) Naprawde fajne. Fajnie wygląda bok wyzarty przez rdze. Pozdr.
  3. to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą... Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/
  4. a wrzuc renderka z perspektywy a nie z iso ok? Na razie fajnie. prosto ale fajnie... zobaczymy co ci wyjdzie Wydaje mi sie ze masz tam cos krzywo z góry
  5. Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;) Updejcik: Texturki i shaderki w robocie... Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...
  6. bardzo by mi sie przydała pomoc na powyzszy post. nie jestem w stanie nic przez to wyrenderowac by moc wam pokazac... Dzięki
  7. czemu mi sie tak dzieje do cholery ?? sampling 1/14 na 1 sampling 1 na 1/14 Dlaczego to sie dzieje ? Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy... No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy...
  8. ta ręka połamana jest winą bipeda. Właśnie zauwazyłem
  9. Kolejny updejcik. ------------- Już chyba każdy rozumie przesłanie scenki nie ? ;)
  10. Jako wielki fan warhammera powiem. Gdzie detal? ten dread mógł mieć dużo więcej detalu. Pozatym wygląda bardzo ładnie. Może skoro już masz dreada jako baze to teraz pobawisz się w venerable dreada?
  11. Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki) A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat. Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde... Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp. Da sie to zrobić booleanem ?
  12. w czym renderowałeś ? Jesli w mental rayu to zapewne masz FG mape z pliku. i ona wczytuje te same cienie za kazda klatka.a
  13. Yay Updejcik. Już mam 1 895 922 poly Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni. Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta. -Co tam można jeszcze dodać? -Co można zmienić? Potrzebuje jakis detali na tej scenie... Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu...
  14. UV mapem też możesz powiększyć i zmniejszyć texture. wystarczy rozwinąć UV mapa i zaznaczyć gizmo i powiększać , zmniejszać , przesoować
  15. nadaj modifier UV map scianom i poszujak właściwego (box, sphere itp) Albo unwrap UV co sie wiąze z dłuższym czasem wykonania mappingu. p.s. podłoga tez nie wygląda ładnie. rozciągnieta jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności