-
Pojazd 3D: Warhammer 40k - Forgeworld Hydra
Hej, fajnie sie zaczyna. Zrobiłem kiedyś hydre w low-poly Mam nadzieje ze ten projekt bedzie oteksturowany tak jak mowisz. Pozdr.
-
Golden Gallery Award : Obsolete
Hehe.. strasznie eleganckie ;) Naprawde fajne. Fajnie wygląda bok wyzarty przez rdze. Pozdr.
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą... Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/
-
Scena 3D: Trumienka
a wrzuc renderka z perspektywy a nie z iso ok? Na razie fajnie. prosto ale fajnie... zobaczymy co ci wyjdzie Wydaje mi sie ze masz tam cos krzywo z góry
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;) Updejcik: Texturki i shaderki w robocie... Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
bardzo by mi sie przydała pomoc na powyzszy post. nie jestem w stanie nic przez to wyrenderowac by moc wam pokazac... Dzięki
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
czemu mi sie tak dzieje do cholery ?? sampling 1/14 na 1 sampling 1 na 1/14 Dlaczego to sie dzieje ? Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy... No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy...
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
ta ręka połamana jest winą bipeda. Właśnie zauwazyłem
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
Kolejny updejcik. ------------- Już chyba każdy rozumie przesłanie scenki nie ? ;)
-
Pojazd 3D: Drednought
Jako wielki fan warhammera powiem. Gdzie detal? ten dread mógł mieć dużo więcej detalu. Pozatym wygląda bardzo ładnie. Może skoro już masz dreada jako baze to teraz pobawisz się w venerable dreada?
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki) A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat. Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde... Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp. Da sie to zrobić booleanem ?
-
Scena 3D: Moj pokoj
w czym renderowałeś ? Jesli w mental rayu to zapewne masz FG mape z pliku. i ona wczytuje te same cienie za kazda klatka.a
-
Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"
Yay Updejcik. Już mam 1 895 922 poly Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni. Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta. -Co tam można jeszcze dodać? -Co można zmienić? Potrzebuje jakis detali na tej scenie... Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu...
-
Scena 3d: ???
UV mapem też możesz powiększyć i zmniejszyć texture. wystarczy rozwinąć UV mapa i zaznaczyć gizmo i powiększać , zmniejszać , przesoować
-
Scena 3d: ???
nadaj modifier UV map scianom i poszujak właściwego (box, sphere itp) Albo unwrap UV co sie wiąze z dłuższym czasem wykonania mappingu. p.s. podłoga tez nie wygląda ładnie. rozciągnieta jest
havoc
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta