Skocz do zawartości

Marcel100

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Marcel100 odpowiedział scirocco → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Podłącze się pod temat bo mam podobny problem. Chcę wyciąć z jednej figury inną używam do tego boolean'a. Wycinana figura ma zaokrąglone boki(Mesh Smooth). Po wycięciu jednak otwór jest kanciaty i niezbyt estetyczny. Jak inaczej coś wyciąć?
  2. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Update: Cała szachownica:
  3. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tylko że jak wezmę Edit Poly to cały model robi się pofałdowany i zniekształcony. 10 minut i jest jeszcze jedna figura:
  4. Marcel100 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Zacząłem robić szachy. Na początek zrobiłem w jakąś godzinkę 4 pionki (dopiero zaczynam, już zaczynałem 2 razy ale za każdym razem się coś nie udawało, jak to mówią do 3 razy sztuka). W trakcie pracy przez nieuwagę popełniłem błąd. Jak widać na załączonym obrazku z przodu koń nie ma grzywy jest tam dziura, tak samo zrobiło się na spodzie pionka ponieważ robiłem go za pomocą funkcji "Line" a następnie "Lathe" no i na koniec "Symmetry". Po drodze jeszcze "Edit Patch". Podstawę dla konia zrobiłem "Line" i "" potem wziąłem ją na "Editable Mesh" i "Attach" do konia. I teraz moje pytanie jak to najlepiej naprawić? Chciałem wziąć "Edit Poly" dać "Plane" i użyć opcji "Target Weld" żeby połączyć Vertexy ale jak biorę "Edit Poly" to na modelu pojawia się mnóstwo vertexów i robi się straszny mętlik. Tutaj zdjęcie problemu: A tu wszystkie 4 pionki: I siateczka wszystkich 4:
  5. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A jak extrudować w głąb?
  6. Tylko że boolean potrafi nieźle nagmatwać w siatce:(
  7. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    M3 dopiero zaczynam dlatego takie kańciaste. A karta pamięci to jest po prostu kwadratowa i tam już nic nie bede zcinał bo taka jest na prawde. Goran napisz to troche prościej jeśli możesz ja dopiero zaczynam.
  8. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    To czym zrobić dziurki?
  9. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Poprawiłem nazwe tematu. A tutaj siatka:
  10. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przepraszam nie zauwazyłem że założyłem dwa takie same wątki. Nie moge znaleźć opcji którą zmienie nazwe tematu. Prosze o wskazaówki jak to zrobić lub poprawienie tematu przez moderatora. Jeszcze raz przepraszam.
  11. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Co sie stało z postami które tu byłe? Chicałem je jeszcze raz przeczytać. Prosze moda lub admina o przywórcenie tych postów.
  12. Marcel100 dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Oglądając przenośną konsole Nintendo DS. Postanowiłem że postram się ja stworzyć. Jednak chciałem dodać coś do slotu gier no i wpadłem na ciekawe urzadzenie o nazwie M3(nie bede pisał jak i do czego służy). No i zacząłem od niego modelowanie. Na poczatek zrobiłem karte pamięci CF i wyszła całkiem nieźle(wg. mnie a jestem jeszcze słaby :)) jak możecie to oceńcie ale nie ma bardzo co bo to tylko kilka box'ów. Po skończeniu karty wziąłem sie za M3 ale gdy zrobiłem małe wgniecenie na napis i boki wziąłem Chamfer'em to coś sie zepsuło i w rogach tego wgięcia są takie jakies jak dołki jak coś. Zobaczie sami i jak mozecie to pomóżcie bo nie wiem bardzo co zrobić.
  13. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Felge i tak bede musiał do samochodu zrobić:)(Może nie bedzie tak źle).Teraz to chce żeby chociaż to był samochód. I tak model sie nie przyda w następnych pracach bo jest do kitu. To niech chociaż bedzie cały. Cos sie zawsze naucze. Może jak dojdą drzwi koła wnętrze to sie lepiej zaprezentuje.
  14. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tutaj troche wygładzona wersja. To 3D to trudna sprawa szczególnie jak sie bierze samochód za pierwszy model i to bez tutka:) Jeśli chodzi o siatkę to jej niewidać. Chyba coś wcisnąłem niechący i zniknęła mi siatka. Np. jak zaznaczam Edge to nie widze zaznaczonego. [/url]
  15. Marcel100 odpowiedział Marcel100 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie sam go modelowałem wg. blueprinta. Coś poprubuje i pokaże troche poprawionego ale nie jest łatwo go poprawić bo ja to robie w Editable Poly za pomocą Poly którego porozciągałem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności