Zacząłem robić szachy. Na początek zrobiłem w jakąś godzinkę 4 pionki (dopiero zaczynam, już zaczynałem 2 razy ale za każdym razem się coś nie udawało, jak to mówią do 3 razy sztuka). W trakcie pracy przez nieuwagę popełniłem błąd. Jak widać na załączonym obrazku z przodu koń nie ma grzywy jest tam dziura, tak samo zrobiło się na spodzie pionka ponieważ robiłem go za pomocą funkcji "Line" a następnie "Lathe" no i na koniec "Symmetry". Po drodze jeszcze "Edit Patch". Podstawę dla konia zrobiłem "Line" i "" potem wziąłem ją na "Editable Mesh" i "Attach" do konia. I teraz moje pytanie jak to najlepiej naprawić? Chciałem wziąć "Edit Poly" dać "Plane" i użyć opcji "Target Weld" żeby połączyć Vertexy ale jak biorę "Edit Poly" to na modelu pojawia się mnóstwo vertexów i robi się straszny mętlik. Tutaj zdjęcie problemu:
A tu wszystkie 4 pionki:
I siateczka wszystkich 4: