Skocz do zawartości

Ab!

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ab!'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ab!

    jak ustawić viewporty

    Customize-->Preferences i w zakładce Viewports jest taka dość przydatna opcja: Backface Cull on Object Creation
  2. Podaj jaki masz komputer (karta graficzna, procesor itp.)
  3. Ab!

    Lowpoly - tzn?

    OK zgadzam się!:))) PS.: Tego już się uściślić raczej nie da, prawda?:) Pozdrawiam, Ab!
  4. Ab!

    Lowpoly - tzn?

    :))) uparty jesteś empeck:))) Pozdrawiam, Ab!
  5. Ab!

    Lowpoly - tzn?

    Wybacz, ale ja nie wiedze sensu w podawaniu kilku przykładów skoro mogę swobodnie zarysować dolną granice, poniżej której współcześnie postać prezentuje się już, co najwyżej przeciętnie.:) Z drugiej strony odkąd pojawiły się Normal mapy liczba polys nie jest aż tak istotna. Liczy się bardziej rodzaj i jakość użytych map, tekstur (specular, normal, diffuse itp.)… rzeczywiście temat rzeka… …chyba, że zna się tytuł gry, do której robi się modele… Pozdrawiam, Ab!
  6. Ab!

    Lowpoly - tzn?

    Nie da się dokładniej odpowiadać na tak postawione pytanie. Wystarczy spojrzeć na twoją wypowiedz, jest równie ogólnikowa, co pozostałe w tym wątku, dlatego byłbym wdzięczny gdybyś darował sobie jałowe uwagi odnośnie niektórych wypowiedzi…:)
  7. Ab!

    Lowpoly - tzn?

    Empeck czytaj uważnie, napisałem "ok. 2000 polys wzwyż". Nie jest też grą starą. Biorąc pod uwagę historie gier komputerowych Doom 3 to stosunkowo nowa gra szczególnie jeśli uwzględnimy wszystkie możliwości silnika, jego modowalność oraz żywotność. W Doom 3 postacie miały określona liczbę poligonów choć swobodnie (nie licząc wpływu na wydajność) mogłyby mieć ich znacznie więcej. Limit polys nie jest tożsamy z aktualnym stanem modeli w grze choć oczywiście może wyznaczać granice… Pozdrawiam, Ab!
  8. Ab!

    Lowpoly - tzn?

    Zależy od gry, każda ma jakąś jasno określoną granice przyswajalności. W nowych grach (normal maps itp.) postacie mają od ok. 2000 polys wzwyż. Im wyższa liczba tym bardziej obciąża grę… Niektóre gry jak np. Doom 3 wykorzystują postacie złożone z kilku części...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności