Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ab!

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ab! odpowiedział animator → na temat → 3ds max
    Customize-->Preferences i w zakładce Viewports jest taka dość przydatna opcja: Backface Cull on Object Creation
  2. Podaj jaki masz komputer (karta graficzna, procesor itp.)
  3. Ab! odpowiedział Secator → na temat → Modeling
    OK zgadzam się!:))) PS.: Tego już się uściślić raczej nie da, prawda?:) Pozdrawiam, Ab!
  4. Ab! odpowiedział Secator → na temat → Modeling
    :))) uparty jesteś empeck:))) Pozdrawiam, Ab!
  5. Ab! odpowiedział Secator → na temat → Modeling
    Wybacz, ale ja nie wiedze sensu w podawaniu kilku przykładów skoro mogę swobodnie zarysować dolną granice, poniżej której współcześnie postać prezentuje się już, co najwyżej przeciętnie.:) Z drugiej strony odkąd pojawiły się Normal mapy liczba polys nie jest aż tak istotna. Liczy się bardziej rodzaj i jakość użytych map, tekstur (specular, normal, diffuse itp.)… rzeczywiście temat rzeka… …chyba, że zna się tytuł gry, do której robi się modele… Pozdrawiam, Ab!
  6. Ab! odpowiedział Secator → na temat → Modeling
    Nie da się dokładniej odpowiadać na tak postawione pytanie. Wystarczy spojrzeć na twoją wypowiedz, jest równie ogólnikowa, co pozostałe w tym wątku, dlatego byłbym wdzięczny gdybyś darował sobie jałowe uwagi odnośnie niektórych wypowiedzi…:)
  7. Ab! odpowiedział Secator → na temat → Modeling
    Empeck czytaj uważnie, napisałem "ok. 2000 polys wzwyż". Nie jest też grą starą. Biorąc pod uwagę historie gier komputerowych Doom 3 to stosunkowo nowa gra szczególnie jeśli uwzględnimy wszystkie możliwości silnika, jego modowalność oraz żywotność. W Doom 3 postacie miały określona liczbę poligonów choć swobodnie (nie licząc wpływu na wydajność) mogłyby mieć ich znacznie więcej. Limit polys nie jest tożsamy z aktualnym stanem modeli w grze choć oczywiście może wyznaczać granice… Pozdrawiam, Ab!
  8. Ab! odpowiedział Secator → na temat → Modeling
    Zależy od gry, każda ma jakąś jasno określoną granice przyswajalności. W nowych grach (normal maps itp.) postacie mają od ok. 2000 polys wzwyż. Im wyższa liczba tym bardziej obciąża grę… Niektóre gry jak np. Doom 3 wykorzystują postacie złożone z kilku części...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.