Skocz do zawartości

KrZyHu

Members
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kolbuszowa

KrZyHu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ojj.. coś mi się zdaje, że nie dokończe już tej pracy;/. Wymodelowalem reszte obiektów, nałożyłem teksturki i chcę zająć się swiatłami. Ale jak włącze scene i proboje cos zmienić, albo nawet kliknąć, to max wywala mi jakiś błąd, że scena zostanie teraz zamknięta i czy chce zachować autobacka... ;/ !Help!
  2. A no fakt, blisko:D. Byłem w Dębicy 2 razy chyba ;), na koncercie:)
  3. Gwoli wyjaśnienia. Projekt nie umarł:D. Nie mam teraz dużo wolnego czasu, żeby nad nim posiedzieć, ale kiedy moge to tam coś dłubie... Tak więc w przyszłym tygodniu pokaże update'a :-) P.S. Mr.J. Taak, jestem z Kolbuszowej już prawie 17 wiosenek:). A Ty?, czyżby Rzeszów? P.S#2. Temporal, dzięki zaaaa... podpis heh:D:)
  4. Ta szuflada właśnie tak ma wyglądać, jak wysunięta ;) To jest nakrycie na klawisze. Większą zbrodnie narodową bym popełnił, jeśli szafe pokazałbym w biało - czerwonych kolorach ;-)
  5. Ahha. No dzięki. Niestety, a może i stety na nowego kompa mnie nie stać, więc pobawie się z tymi światłami :)
  6. iii to nie ma wyglądać jak krew:P. Poprostu "tak się zrobiło" - też poprawie. A co do tego czasu renderingu. Co można zrobić, żeby go jakoś skrócić?
  7. Dzięki za uwagi. Jak będę miał tylko czas to ponaprawiam te teksury i wzbogace scene o jakies "klamoty" :)
  8. Zdaje sobie z tego sprawę, że błędów jest tu co nie miara ;d. Ale na początek nie dałem rady nic innego wyczarować:D.. A co do tych odbić... nie wiem jeszcze jakie "wartości" co dają... myśle, że z czasem to zrozumie:)
  9. Witam ponownie!. Morrdowałem się z tym strasznie długo, ale jakoś sobie poradziłem. Zrobiłem swoją !pierwsza! wizualizacje.. Licze z Waszej strony na jakieś rady, wskazówki itp itd:D.. Aha. Czas renderingu to ponad 4 godziny. To chyba troszke za dużo jak na tak prostą w modelach scene? 3dmax + V-ray 1.50 P.S. To są naprawde moje początki w maxie, więc prosze o wyrozumiałość :) Pozdrawiam i zapraszam do komentowania! :)
  10. KrZyHu

    Modelowanie zasłony

    aaa jeśli chodzi o teksturowanie tej "zasłony" tzn. mam na myśli teraz firanki. Jak nadać jej tą przezroczystość... ii jeśli ma ktoś moze link z teksturkami firanek to byłbym wdzięczny : ). Mój przyjaciel www.google.pl coś nie chce współpracować ze mną w tym temacie :D:P
  11. KrZyHu

    Modelowanie zasłony

    O. Właśnie;). Dzięki Wam za pomoc. Jednak, najlepiej moim zdaniem wychodzi mi ta opcja z modyfikatorem Wave;).. Jak coś stworze to pokaże:) Pozdrawiam!.
  12. KrZyHu

    Modelowanie zasłony

    Tak, Napisał, ale nie zmienia to fatku, że nie moge tego przycisku znależć;P. soory, jestem początkujący w maxie i nie wiem jeszcze co gdzie leży. Edit:./ Ok mam. tylko teraz jak się tym posłużyć;p
  13. KrZyHu

    Modelowanie zasłony

    http://www.mkk3a.republika.pl/Tutek/Tutek2.htm Punkt 5: 5. Dodaj do plane'a modifier Mesh Select. Wybierz jakiś vertex pod którymś boxem, następnie modifier Reactor AttachToRB i wybierz odpowiedniego boxa. Kurcze, ja tego nie widzie niestety;/
  14. Witam wszystkich i każdego z osobna!. People!. Mam mały problem. Chcę sobie "wymodelować" "firankę" do okna ale nie wiem jak... Próbowałem robić to za pomocą spline, ale efekt nie był zadowalający. Znalazłem też, na tym forum tutorial, któregoś z userów nt. zasłony z recatorem. IIi było by git, gdybym miał taki modyfikator jak Reactor AttachToRB . Można go skądś pobrać? albo lepiej. Zastąpić jakimś innym?? :) Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!. P.S: aa.. i jeśli taki temat już był poruszony, to przepraszam, ale na prawde nie dałem rady tego odszukać.
  15. poprosilbym o rozwiniecie tej mysli, iz totalnie nie wiem o co chodzi:D:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności