Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Miran

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ok zrobiłem na szybko kawałek drogi, texturuje i mam problem. Textura drogi i trawy nałożone powinny być inaczej na tym łączeniu, znaczy musiał bym zastosować dwa rożne mapowania dla pojedynczego face'a... można coś takiego zrobić?
  2. Pokombinuję i się odezwę
  3. Dobra, ale jak to nałożyć żeby miksowanie było równolegle do drogi?? Mam już pasek face'ów-pobocze
  4. Chciałbym zrobić coś takiego jak widziałem w jednej grze: jest droga, a book drogi trawa... ;) I na ich granicy textura drogi płynnie przechodzi w texturę trawy. Sprawdziłem i w grze są dwie textury osobna dla drogi i osobna dla trawy, wiec co jest jakieś specyficzne mapowanie obiektu... Jak się robi coś takiego?
  5. Miran odpowiedział Miran → na temat → Modeling
    Dzięki! Podziałało.
  6. Robie model, ale gdy się go trochę poobraca i dokładnie obejrzy to widać prześwity (małe odstępy pomiędzy niektórymi face'ami). Szukam opcji która łączy punkty (wierzchołki) znajdujące się w mniejszej niż podam odległości. Ktoś wie jak to zrobić??
  7. Zajmuje się modelowaniem i dodawaniem samochodów do gry (Street Legal Racing Redline). Poszukuje kogoś komu by się chciało modelować części tunning'owe. Chętnych proszę o kontakt: [email protected] EDIT: Modelowanie za darmo ;]
  8. Miran odpowiedział Miran → na temat → 3ds max
    Już rozwiązałem mój problem. Chodziło o to że 3d max oblicza cienie i nakładanie odbić (reflections czy jakoś tak) analizując nałożenie textury. W moich drzwiach (które modelowałem) textura była "porozrywana", poobracana i "prozsiewana" po całym obiekcie. Gdy zamieniłem texturę na inną i zrobiłem od nowa mapping w obiekcie to wyglądało tak jak tego chciałem. Drzwi optycznie (ilość faceów pozostała nie zmieniona) się zaokrągliły, a i odbicia też się poprawiły.
  9. Zrobiłem autko w Zmodelerze. Teraz importuje je do Maxa, a z niego do gry. Mój problem polega na tym że Max oblicza cieniowanie, i wychodzi mi strasznie kanciate. W Zmodelerze użyłem polecenia Surfaces > Normals > Projection i wszystko caca okrągło wygląda. Więc moje pytanie brzmi: jak wyłączyć to obliczanie cieniowania?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.