Skocz do zawartości

Miran

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

Miran's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok zrobiłem na szybko kawałek drogi, texturuje i mam problem. Textura drogi i trawy nałożone powinny być inaczej na tym łączeniu, znaczy musiał bym zastosować dwa rożne mapowania dla pojedynczego face'a... można coś takiego zrobić?
  2. Pokombinuję i się odezwę
  3. Dobra, ale jak to nałożyć żeby miksowanie było równolegle do drogi?? Mam już pasek face'ów-pobocze
  4. Chciałbym zrobić coś takiego jak widziałem w jednej grze: jest droga, a book drogi trawa... ;) I na ich granicy textura drogi płynnie przechodzi w texturę trawy. Sprawdziłem i w grze są dwie textury osobna dla drogi i osobna dla trawy, wiec co jest jakieś specyficzne mapowanie obiektu... Jak się robi coś takiego?
  5. Dzięki! Podziałało.
  6. Robie model, ale gdy się go trochę poobraca i dokładnie obejrzy to widać prześwity (małe odstępy pomiędzy niektórymi face'ami). Szukam opcji która łączy punkty (wierzchołki) znajdujące się w mniejszej niż podam odległości. Ktoś wie jak to zrobić??
  7. Zajmuje się modelowaniem i dodawaniem samochodów do gry (Street Legal Racing Redline). Poszukuje kogoś komu by się chciało modelować części tunning'owe. Chętnych proszę o kontakt: [email protected] EDIT: Modelowanie za darmo ;]
  8. Już rozwiązałem mój problem. Chodziło o to że 3d max oblicza cienie i nakładanie odbić (reflections czy jakoś tak) analizując nałożenie textury. W moich drzwiach (które modelowałem) textura była "porozrywana", poobracana i "prozsiewana" po całym obiekcie. Gdy zamieniłem texturę na inną i zrobiłem od nowa mapping w obiekcie to wyglądało tak jak tego chciałem. Drzwi optycznie (ilość faceów pozostała nie zmieniona) się zaokrągliły, a i odbicia też się poprawiły.
  9. Zrobiłem autko w Zmodelerze. Teraz importuje je do Maxa, a z niego do gry. Mój problem polega na tym że Max oblicza cieniowanie, i wychodzi mi strasznie kanciate. W Zmodelerze użyłem polecenia Surfaces > Normals > Projection i wszystko caca okrągło wygląda. Więc moje pytanie brzmi: jak wyłączyć to obliczanie cieniowania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności