Problem jest następujący. Mam b. dużą scene w maxie ok 100MB. Na komputerze, na którym ją robilem wszystko jest w porządku, natomiast, gdy przenoszę ją na inny komputer w celu renderingu, część materiałów zmienia swoje położenie.
Podczas prac z plikiem nie dawałem w material editorze "put to library" przy każdej mapie, myślałem, że max sam pamięta gdzie co ma. Tymczasem po przeniesieniu na inny komputer sceny *.max i dodatkowo katalogu ze światłami i mapami i odpaleniu pliku na komputerze obok, niektóre tekstury są nie na swoich miejscach - w miejscu tekstury ciemnego okna jest jasna lub ciemna, ale nie ta co trzeba, dach z jednego budynku zmienił teksture na taką co dach 2 budynki dalej. Dodam, ze gdy w Material Editorze wskaże tej złej teksturze dobrą ścieżke do KATALOGU nie do samego pliku, to ta tekstura sama się "naprawia" tzn. zamienia się na prawidłową.
Próbowałem już zaznaczyć wszystkie elementy w scenie i zapisać te zaznaczone materiały jako 3dsmax.mat, ale efekt jest dalej ten sam. Jak rozwiązać ten problem, spotkał sie ktoś może z tym?