-
[3ds][newbie] tekstura szosy a rozciaganie
No zrobilem (chyba) tak jak pisales tylko ze jak renderuje to nadal moja kwadratowa jest ROZCIAGNIETA na moj prostokatny plain ;/ nie wyglada to ladnie i w sumie niczym sie nei rozni od zwyklej nalozenia tekstury nie wiem do czego to UVW Mapping
-
[3ds][newbie] tekstura szosy a rozciaganie
wpisalem 120 duza wartosc no i jakos to sie sklada heh no troche srednio mi to odpowiada ale moze byc
-
[3ds][newbie] tekstura szosy a rozciaganie
no mam i co z tym ? bo jedyne co mi sie udalo osiagnac to kopiowanie na boki czyli jakby na jednym pasie powstawaly dwa wzdluz nadal jest rozciagane
-
[3ds][newbie] tekstura szosy a rozciaganie
witam. Robie szose w 3dsie. Stworzylem plane rozciagnalem go na dluuugi pas i nakladam teksture sciagnieta z neta. Problem w tym ze po nalozeniu ona jest rozciagnieta i wszystkie kamyczki nie wygladaja tak fajnie drobniutko tylko sa strasznie rozciagniete. Jak zrobic by tekstura byla rozciagana w szerz a w dlugosci kopiowana doklejana jakby ??
-
soft, openGL czy DirectX
thnx :] no to nie zmieniam zostawiam DirectXa po prostu mnie zdziwilo jak stworzylem zwykla kulke dalem spotlighta i renderowalo i renderowalo i renderowalo .... doszlo do 40% i nie moglo przetrawic ;/ heh moze po prostu moj super extra hiper sprzecior sie do tego nie nadaje ;) myslalem ze moze ma na to wplyw wybor poinstalcyjny
-
soft, openGL czy DirectX
viewporty ;> ?
-
soft, openGL czy DirectX
Witam po instalacji 3dsMaxa pojawia sie okienkow yboru drivera Software OpenGL DirectX9 Pytanie - co najlepiej wybrac zeby na moim kompie (Celeron 1.7GHz, 512Ramu, GeForce FX 5700) chodzilo to najlepiej ?? Zawsze wybieralem software albo directX ale od niedawna probuje zabawy MentalRayem no i renderowanie jednej klatki trwa i trwa ;/ cos przydlugo stad pytanie co najlepiej wybrac bo moze to wlasnie ma wplyw?
-
czy aby moc korzystac z mental raya trzeba cos doinstalowac/
ok thnx wielkie, szukalem na forum ale niezbyt dokladnie jak widac. mam jeszcze pytanko ... bo wczesniej uzywalem tego standardowego renderowania i uzywalem swiatla Skylight i w ustawieniach AdvancedLighting Light Tracera zeby uzyskac takie fajne cienie wokol obiektow na scenie. Jak wlacze tego MentalRaya to mam ciemnosc :| zaraz pojde poszukac opisu czym sie w ogole roznia te sposoby renderowania wiem ze od tego powinienem zamiast pisac na forum ale jakby mogl mi ktos w skrocie wyjasnic czemu teraz mam ciemnosc i jak osiagnac takie fajne cienie skylighta w przypadku mentalRaya bylbym wdzieczny :) dzieki
-
czy aby moc korzystac z mental raya trzeba cos doinstalowac/
witam jestem nowy w 3dsie wiec sorry jezeli kogos moje pytanie urazi. Ale w wielu tutorialach, czy chocby na forach pojawia sie renderowanie w mental rayu. Niestety w opcjach renderowania jak wybiore opcje Production - Preset: menta.ray ... pojawia mi sie okienko "Select preset categories" - "Mental.ray renderer processing Indirect Illumination" Biore LOAD i nic sie nie dzieje nie renderuje tego co powinno. Moze trzeba cos wczesniej doinstalowac bo standardowo te opcje mam wylaczone. I np jak chce stworzyc nowy material MentalRay to 3dsik tego nie widzi zn widzi p ozaznaczeniu typow niekompatybilnych. Nie wiem o co chodzi. Dzieki za odp. pozdro
matchor
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta