-
Fire Contest
No wlasnie to ten dym :) z tego co widzialem u Ciebie dymu bylo niewiele. A na spacing 1.0 przy jakosc 4 obiekt fume zmienia sie ze standardowo ok 50x50x50 na jakies 300x300x300 :D. Symulacja plomienia bez dymu robi sie praktycznie w realtime
-
Fire Contest
Render standardowo przynajmniej w moim przypadku ok 10-15 min 130-150 klatek. Symulacja to juz troche inna bajka :P srednio na te 3 testy po 1h 20min. Konfig : e6300@2800MHz , ram 2Gb.
-
Fire Contest
Jak zwykle spozniony :D Pare testow z FUMEFX http://www.youtube.com/watch?v=RJ2_6Ot30t8
-
Fire Contest
Tym razem ChaosAura ogien + dym http://rapidshare.de/files/27956181/test2.avi.html brak oświetlenia, cieni. Symulacja 442.320 czastek na klatke to juz i tak za duzo dla mojego kompa. :D
-
Fire Contest
ChaosAura to silnik ChaosGroup http://www.chaosgroup.com/software/aura/ Narazie w fazie beta testow ktorej trial juz sie skonczyl :( Co do "ładnego płomienia" to będę zadowolony jeżeli uda mi się uzyskać takie efekty. http://romanschmidt.com/aura/ Zrobiłem już nawet tutorial do uzyskania mojej wersji płomienia ale jakoś niemoge wysłać maila na adres kontaktowy do Tutoriali niewiedzieć czemu :D PS. U mnie AURA działa do tej pory szczegóły na GG :)
-
Fire Contest
Chaos Aura Najwiekszym problemem jest jedynie ustawinie Flame Shader Color zeby wygladal w miere realistycznie 8000 cells symulacja ruchu trwala dobre 40 min :) Ale statyczny obrazek nieoddaj piekna wiec polecam filmik http://rapidshare.de/files/27559698/test.avi.html
s0lid
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta