Skocz do zawartości

s0lid

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. s0lid odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    No wlasnie to ten dym :) z tego co widzialem u Ciebie dymu bylo niewiele. A na spacing 1.0 przy jakosc 4 obiekt fume zmienia sie ze standardowo ok 50x50x50 na jakies 300x300x300 :D. Symulacja plomienia bez dymu robi sie praktycznie w realtime
  2. s0lid odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Render standardowo przynajmniej w moim przypadku ok 10-15 min 130-150 klatek. Symulacja to juz troche inna bajka :P srednio na te 3 testy po 1h 20min. Konfig : e6300@2800MHz , ram 2Gb.
  3. s0lid odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Jak zwykle spozniony :D Pare testow z FUMEFX http://www.youtube.com/watch?v=RJ2_6Ot30t8
  4. s0lid odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Tym razem ChaosAura ogien + dym http://rapidshare.de/files/27956181/test2.avi.html brak oświetlenia, cieni. Symulacja 442.320 czastek na klatke to juz i tak za duzo dla mojego kompa. :D
  5. s0lid odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    ChaosAura to silnik ChaosGroup http://www.chaosgroup.com/software/aura/ Narazie w fazie beta testow ktorej trial juz sie skonczyl :( Co do "ładnego płomienia" to będę zadowolony jeżeli uda mi się uzyskać takie efekty. http://romanschmidt.com/aura/ Zrobiłem już nawet tutorial do uzyskania mojej wersji płomienia ale jakoś niemoge wysłać maila na adres kontaktowy do Tutoriali niewiedzieć czemu :D PS. U mnie AURA działa do tej pory szczegóły na GG :)
  6. s0lid odpowiedział Cruzh3r → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Chaos Aura Najwiekszym problemem jest jedynie ustawinie Flame Shader Color zeby wygladal w miere realistycznie 8000 cells symulacja ruchu trwala dobre 40 min :) Ale statyczny obrazek nieoddaj piekna wiec polecam filmik http://rapidshare.de/files/27559698/test.avi.html

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności