Witam.
Jestem samotnym twórcą gier. Część moich projektów można znaleźć na tej witrynie: http://gpteam.jaskinia.waw.pl/ .
Jeśli chcesz pomóc w realizacji Faerie Quest i następnych moich produkcji, zgłoś się ! Jeśli masz modele, które zajmują tylko miejsce na Twoim dysku, a chciałbyś je zobaczyć w grze - zgłoś się !
Wykorzystam każdy model pod warunkiem, że jest typu low-poly (do gier) i jest z gatunku fantasy.
Szukam grafików 3D, którzy lubią gry i chcieliby zobaczyć swoje modele w akcji.
Mam kolejne pomysły gier. Sam nie dam rady. Mam nadzieję, że to co już zaprezentowałem, nikogo nie odstraszy, a wręcz przeciwnie - zachęci do współpracy.
Moje obecne projekty są darmowe. Nie mogę Ci zapłacić. Piszę gry z pasji. Liczę na osoby, które myślą podobnie. To początek drogi. Później zobaczymy ...
Pisz tu: [email protected] .
Pozdrawiam,
Piotr
Witam!
Jestem autorem gry w szachy, która zamiast tradycyjnych figur, posiada animowane istoty ze świata fantasy.
Gra wymaga całkowitej wymiany grafiki (3D i 2D). To co można zobaczyć w udostępnionej wersji jest mojego autorstwa albo ściągnięte z Internetu.
FantasyChess jest projektem komercyjnym. Być może znajdą się chętni do jej zakupu.
Poszukuję osoby, która wykona nowe figury, dokona ich animacji oraz stworzy kilka siatek terenów gry (teraz całkowicie za darmo ...).
Wersję demo-test można pobrać stąd: http://gpteam.jaskinia.waw.pl .
Proszę zauważyć, że gra jest w wersji testowej. Możliwe, że nie uruchomi sie na Twoim systemie, albo będzie działać błędnie. Zauważono błędy na kartach ATI (znane są problemy na karcie Radeon 9600 Pro 128MB).
Dalsze informacje prześlę po zgłoszeniu się osoby na poniższy adres:
Kontakt: [email protected] .
Pozdrawiam.
Witam,
mam animacje chodu modelu jako biped. Problem jest taki, ze animacja szkieletu jest wykonana w przeciwna strone niz ja to sobie ustalilem. Jak wiec wykonac kompleksowy i szybki obrot calosci animacji o dany kat i wzdluz danej osi ?
Dziekuje i pozdrawiam.
Eh, jak zwykle można liczyć tylko na siebie ...
Zaznaczyć Biped, nastepnie zakładka Motion, dalej roleta Biped, kliknąć na znak plus ponizej i w panelu Modes wcisnąć klawisz z opisem In Place Mode.
Od tej pory obiekt porusza się tak, jakby stał w miejscu. Niezbędne go eksportowania animacji istot modeli do gier !
Pozdrawiam.
Witam,
Jak w Character Studio przekonwertować animacje chodu postaci (utworzonej z postawionych kroków - Create footsteps) tak, aby stała w miejscu i nie przemieszczała się dalej ?
Chcę, aby szła w miejscu ....
Dziękuja za wskazówki.