Skocz do zawartości

rasta

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

rasta's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, Mam mały problem, chce osiągnąc efekt nałożenia 2 textur na jeden obiekt tzn jedna textura bedzie szczegołowa i widoczna z bliska a druga ogólna i widoczna z daleka. Wiem ze jest cos takiego jak blend material ale obiekt bedzie uzywany w grze wiec nie wiem czy bedzie to działać. Czy jest jakis inny sposób aby osiągnąc taki efekt?? Z góry dzieki za pomoc pozdrawam
  2. Witam, Mam problem dotyczacy tekstury z pliku png. Tzn chce zrobić elementy przezroczyste które są w teksturze ale w maxie nie są one przezroczyste. Jak to zrobić żeby kanał alfa był taki sam w maxie jak i w pliku png?? Z góry dzieki za pomoc.
  3. dzieki jeszcze nic w maxscripcie nie robiłem :(
  4. A da sie zrobić tak żeby nie animować tego parametru z blenda tylko w zależności od położenia kamery (blisko czy daleko) samo się to zmieniało??
  5. Ok juz chyba wiem :) dzieki
  6. 3ds max, ale jak zanimować?
  7. Witam, Mam problem. Chce zrobić texture planety, ale z daleka patrząc textura jest jedna (jeden plik bez tiling) ale patrząc juz z wysokości człowieka (tak jakby człowiek był na tej planecie) to textura jest rozmyta. Czy da się zrobić tak żeby jak patrze z daleka to jest jedna textura a jak patrze juz z bliska (czyli z określinej wysokości) to textura jest juz inna(inny plik)?? Czy jest cos w stylu detail texture i ewentualnie jak sie tego używa?? Z góry dzieki za pomoc.
  8. Dzieki wielkie, pozdrawiam.
  9. Witam, Jak scalić kilka obiektów do jednego mesha?? Z góry dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam
  10. Dzieki wielkie pozdrawiam hej
  11. A jest jakis inny sposób?? bo nie mam pojęcia jak wykombinować mierzenie jednego wierzchołka od drugiego...:(
  12. A jest możliwosc zmierzenia tą miarką odległość od jednego wierzchołka obiektu do drugiego (w przestrzeni). Chodzi mi o dokładny wynik.??
  13. A skąd odczytać skalę?? :)
  14. Witam, Mam pewien problem odnoścnie wymiarów boxa. Chodzi mi o to że jeśli stworze boxa o wymiarach np. 35x35x0 i przeskaluje go np na mniejszy to wymiary pozostają te same. A przecież box jest mniejszy. Jak zatem odczytać realne wymiary przeskalowanego obiektu?? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności