Witam,
Mam mały problem, chce osiągnąc efekt nałożenia 2 textur na jeden obiekt tzn jedna textura bedzie szczegołowa i widoczna z bliska a druga ogólna i widoczna z daleka. Wiem ze jest cos takiego jak blend material ale obiekt bedzie uzywany w grze wiec nie wiem czy bedzie to działać. Czy jest jakis inny sposób aby osiągnąc taki efekt??
Z góry dzieki za pomoc pozdrawam
Witam,
Mam problem dotyczacy tekstury z pliku png. Tzn chce zrobić elementy przezroczyste które są w teksturze ale w maxie nie są one przezroczyste. Jak to zrobić żeby kanał alfa był taki sam w maxie jak i w pliku png??
Z góry dzieki za pomoc.
Witam,
Mam problem. Chce zrobić texture planety, ale z daleka patrząc textura jest jedna (jeden plik bez tiling) ale patrząc juz z wysokości człowieka (tak jakby człowiek był na tej planecie) to textura jest rozmyta. Czy da się zrobić tak żeby jak patrze z daleka to jest jedna textura a jak patrze juz z bliska (czyli z określinej wysokości) to textura jest juz inna(inny plik)?? Czy jest cos w stylu detail texture i ewentualnie jak sie tego używa?? Z góry dzieki za pomoc.
Witam,
Mam pewien problem odnoścnie wymiarów boxa. Chodzi mi o to że jeśli stworze boxa o wymiarach np. 35x35x0 i przeskaluje go np na mniejszy to wymiary pozostają te same. A przecież box jest mniejszy. Jak zatem odczytać realne wymiary przeskalowanego obiektu??
Z góry dzięki za pomoc.