Skocz do zawartości

michal22222

Members
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

michal22222's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. chciałbym żeby kanał zawierał cień, obiekt i odbicie
  2. troch źle wytłumaczyłem:) Chodziło mi że już mam materiał filmowy i chce za pomocą After Effect wkleić klip wyrenderowny z Maxa. Każdą klatke renderuje w png z kanałem alpha. Jak renedruje z samym cienie to jest ok. Mam w klatce sam obiekt bez tła, tlyko z cieniem. Niestety nie wiem jak to zrobić z odbiciem, bo wtedy w odbiciu renderuje mi tło z sceny i nie moge wkleić takiej klatki do filmu :/
  3. ok, WIELKIE dzięki będę kombinował ale jeśli ktoś ma inny pomysł to niech napisze
  4. niestety nie moge wyłączyć. Używam do odbić flat mirror. Renderuje do png48bit z alpha
  5. Witam Szukałem na forum i nie moglem znaleźć ale sądze ze temat napewno był poruszany. Mianowicie zrobiłem obiekt nad planem. Plan jest w materiale matte/shadow. Chciałem zrenderować zeby tylko było widać: obiekt, cień i odbicie. Niestety za każdym ustawieniem ładuje mi wszystko z otoczenia czyli czarne tło. Jak renderuje bez odbić to elegacko mam sam cien i obiekt jak chciałem bez tła. Proszę o pomoc
  6. Czy ktoś ma pomysł jak zrobić Animacje kostki Rubika?? Sześciany oznaczone kropkami powinny się obracać wokół sześcianów z krzyżykiem. Wszystko jest fanie jak się ustawi na ścianie jeden wspólny środek ale jak chce obrócić koleją ściane w innej prlaszczyżnie żeby elementy w kostce się wymieszały to już nie mogę :( Wszystko błoby dobrze jak dałoby się skluczować środki obrotu. Pomożecie :) ?
  7. czy można przesuwać obiekty w grupie ?? Miałem pewną grupe obiektów, po zrobieniu animacji jak zrenderwałem okazało się ze jeden obiekt w grupie nie jest tam gdzie myslalem. Czy mozna go przesunąć troche bez rozgrupowania zeny mi się srodek obrotu gdzies nie przemiescil, bo mi się wtedy animacja skopie. Dzięki za pomoc
  8. michal22222

    problem z linkowanie

    WIELKIE dzięki HynolUżywałem dummies, bo w prawdziwym obiekcie mam grupy i nie moge zastosować do nich kinamatyki odwrotnej :(((ale już dzięki Twojej pomocy dam sobie rade jeszcze raz dzięki Wam wszystkim
  9. michal22222

    problem z linkowanie

    chyba jestem za ciemny, bo nie rozumiem :( tam zawsze jest 100% gdzie w xform jest reset ??? to jest link do obiektu z tym blędem co mi przeszkadza: http://michal.easy3326.easyisp.pl/forum/proba.max sprobujcie obrócić klapke za dummy i zobaczcie jak się deformuje klapka :(
  10. michal22222

    problem z linkowanie

    dzięki sanki :) ale nadal nie rozumiem jak proporcjonalanie zeskalowane ??? nie rozumiem tego. Też już mi ktoś to wczesniej tłumaczył jak miałem problem z obrotami. Czy moglbyś mi powiedzieć o co chodzi ??? :) Gdzie to sprawdzić ??? z góry dzięki
  11. michal22222

    problem z linkowanie

    tak, obiekty nei są zlinkowane, bo już wolałem nic nie linkować zeby ktoś chętny od nowa zlinkował. Użyłem dummy, bo tak naprawde w prawdziwym obiekcie zamiast boxow są trzy grupy: -podstawa (glowny nad wszystkimi) -element obrotowy pomiędzy klapką a podstawą -klapka Niestety nie moge zastosować kinamatyki odwrotnej do grup w celu ograniczenia kątów obrotu elemntów ruczomych (klapki i tego el.obrotowego) Linkować chciałem pod kazdy dummy daną grupę, a dummy w kolejności: -"1"(glowny) -"2" pod "1" -"3"(dummy od klapki) na koncu Generalnie zalozenie bylo takie zeby 2 grupy: gr"2" i gr"3' miały okreslony kąt opbrotu, a w pozostałych zablokowane plaszczyznach zablokowane. Chciałbym po prostu zeby zaochowywała się cała kotrukcja jak telefon na zywo. Bardzo prosze o wszelką pomoc i z góry dziękuje
  12. zdecydowałem się jeszcze raz poruszyć temat. Kiedysś juz poruszałem ale nikt mi nie odpowiedział. Teraz postaram się bardziej szczeg opisać problem. Tu jest przedstaione jak chciabym zeby sie obracało. To jest model telefonu. Linkuje 3 do 2 i 2 do 1. Po zlinkowaniu 2 do 1 przy obrocie dummy wszystko się wykrzywia :/ Nie mam pojęcia już co siędzieje. Pomorzcie obiekt http://michal.easy3326.easyisp.pl/forum/proba.max moj @ [email protected] z góry bardzo dziękuję
  13. michal22222

    różnica odbić

    dzięki tak scanlinem renderuje popróbuje, bo narazie jakoś mi dziwnie wychodzi :/ nie rozumiem w ogóle dlaczego nie chce mi rozmyć odbicia wokol joysticka
  14. michal22222

    różnica odbić

    dzięki Hynol ale naprawde siedze i nie wiem co jest. Teraz opisze bardziesz szczeg :) to jest przed łączeniem odbicia(nie róznią się ): a to jest po włączeniu: a to jest material z wylączonym akórat odbiciem Jesli ktoś miałby z 5 min to moze podesle na @ bo ja już kompletnie nie wiem o co chodzi. Może to jakiś bzdet, brak mi podstawowej wiedzy wiec moze zrobiłem jakąś glupote. Już sam nie wiem :( mojgg 1023000
  15. dlaczego jest taka róznica odbić ?? co jest zle z materiałami?? Są takie same jak wyłącze falloff. Jak włącze to blur jest zerowy na joysticku a na klawiszach jest prawidłowy. Może mi się wydaje ale dlaczego zsię róznią. Mapowanie UVW jest takei samo :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności