Próbowałem już sporo razy, ale jakoś nie mogę dojść do utworzenia materiału felgi. W rzeczywistości wygląda ona tak http://www.cars.com/features/mvp/nissan/350z/images/track_wheel.jpg jakie ustawienia mogę zastosować i na jakie powinienem zwrócić szczególną uwagę? Gdzie mogę znaleść charakterystykę wszystkich materiałów dostępnych w 3ds maxie?
Wielkie dzięki za konkretne i rzetelnie odpowiedzi SWRSC. Im bardziej zagłębiam się w mental raya tym bardziej chce mi się w nim pracować, widząć efekty mojej pracy motywacja jest coraz większa, jeszcze raz serdeczne dzięki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ff2aac3eba8e4d0.html
Pomogło, a jak zrobić by podłoże nie było takie plamkowate, wiem że gdzieś było jak to zrobić, ale nie moge znaleść :( będę szukał, ale jeśli nie sprawi to nikomu problemu to prosiłbym o odpowiedź tutaj :)
Chciałem stworzyć render na podstawie kursu vexala http://www.vexal.com/Tutorials/Car%20Paint%20and%20Rendering%20setup%20with%20Mental%20Ray%20by%20veXal.htm tyle że w renderze dziwnym sposobem otrzymałem biały cień pod samochodem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/859b25fbf2b3f6e5.html Co mogłem zrobić nie tak? Czy umiejscowienie obiektu Skylight jest ważne?