Skocz do zawartości

kwiatek_bd

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    hehe zaczynam bać się tego stworka (potworka)... buźka na tapetke;)
  2. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    no i ostatnie
  3. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    i jeszcze jedno
  4. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Bitwa 04 - Owady
    no to narobiłem:P niezly poczatek hehe
  5. kwiatek_bd dodał odpowiedź w temacie → w Bitwa 04 - Owady
    Troche wcześnie mi sie dzisiaj wstalo i od razu jakies dziwne pomysly do glowy przychodza... Postanowilem wziac udzial w bitwie (jest to moja pierwsza bitwa), nie wiem z reszta czy slusznie bo umiejetnosci mam kiepskie no ale moze w ferworze walki wykrzesam cos z siebie wiecej niz te slowa:) No ale moze przejde do tematu czyli Świetlika (Lampyridae)... nie wiem czemu zawsze podobaly mi sie te owady... powud blachy:) po prostu fakt ze swieca:) Jak scena bedzie dokladnie wygladala sam jeszcze nie wiem... tzn mam jakis pomysl ale zobacze jak bedzie mi to szlo. Mam nadzieje ze z wasza pomoca skoncze te prace. Nie licze nie wiem na co bo umiejetnosci i wklad pracy w tym forum mam zbyt male ale z mila checia troche \"popracuje\":) Ponizej zamieszczam zdjecia ktore udalo mi sie zdobyc w necie... i od razu prosba jesli ktos \"przypadkiem\":) ma jakies fotki ze switlikami to baaaaaardzo prosze i z gory dziekuje:) A oto zdjecia: Niestety nie mam \"swiecacych\" pozdrawiam
  6. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    aha rozumie:) dzieki za odpowiedz i info o teksturach:) a co do jednostek to mam nadzieje ze jak napisze juz cos wiecej to zachece kogos do zrobienia choc jednej jednostki do tej produkcji.... ale to tylko mazenia... pozdrawiam
  7. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No dobra ale czy może ktoś mi powiedzieć jak robicie takie fajne teksturki na modele?? może ktoś zna jakiś tutorial??
  8. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    a mam takie pytanie Falcrum... moge wiedziec z jakiego powodu wzbudzilem u ciebie ciekawosc ta produkcja??
  9. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    no wiec bedzie to rts czyli czasu rzeczywistego... a co do trybu wyswietlania mam zamiar zrobic albo pelne 3d albo rzut nieortogonalny np gabinetowy ja sam bardziej jestem za pelnym 3d ale nie wiem na ile pozwola moje umiejetnosci
  10. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    tak właśnie ma być może skoro tak pytasz to powiem co to ma mniej wiecej być no wiec z zalozenia jest to strategia czasu rzczywistwgo (rts) jak na razie praca jest dopiero w baaaaardzo poczatkowym stadium... model zamiescilem tak o (jest on bardziej przeznaczony do testu niz do uzytku) co do grafiky ma to byc napisane dla directx w wersji 8 ( visula c++ 6.0 + directx ) jak wyjdzie sam jeszcze nie wiem mam nadzieje ze bedzie dobrze:) a co do samych modeli reki zbyt zdolnej do tego nie mam ale moze cos jeszcze wymysle jak na razie mam zamiar jak najszybciej skonczyc obsluge grafiki, wtedy moze bede w stanie pokazac jakies obrazki z tej produkcji
  11. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    to bedzie strategia (rts) nazwy co prawda jeszcze nie mam bede myslal jak napisze do konca:)
  12. kwiatek_bd odpowiedział Rafal → na odpowiedź w temacie → Game Art
    fajny domek:) prosty ale wyglada calkiem niezle
  13. kwiatek_bd odpowiedział Rafal → na odpowiedź w temacie → Game Art
    mozesz pokazac siateczke??
  14. kwiatek_bd odpowiedział kwiatek_bd → na odpowiedź w temacie → Game Art
    i jeszcze siateczka: 176 scianek
  15. kwiatek_bd dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    dobra przyznam ze ostatni topic nie byl rewelacyjny no ale moze ten bedzie cos soba prezentowal... zamieszczam czolg (jest to przyszly model do gierki).... przy okazji mam pytanie jak robicie tekstury tak aby wam sie nie rozlazily?? tzn zeby wszystko ladnie gralo i pasowalo??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności