-
Owady: Świetlik (Lampyridae)
hehe zaczynam bać się tego stworka (potworka)... buźka na tapetke;)
-
Owady: Świetlik (Lampyridae)
no i ostatnie
-
Owady: Świetlik (Lampyridae)
i jeszcze jedno
-
Owady: Świetlik (Lampyridae)
no to narobiłem:P niezly poczatek hehe
-
Owady: Świetlik (Lampyridae)
Troche wcześnie mi sie dzisiaj wstalo i od razu jakies dziwne pomysly do glowy przychodza... Postanowilem wziac udzial w bitwie (jest to moja pierwsza bitwa), nie wiem z reszta czy slusznie bo umiejetnosci mam kiepskie no ale moze w ferworze walki wykrzesam cos z siebie wiecej niz te slowa:) No ale moze przejde do tematu czyli Świetlika (Lampyridae)... nie wiem czemu zawsze podobaly mi sie te owady... powud blachy:) po prostu fakt ze swieca:) Jak scena bedzie dokladnie wygladala sam jeszcze nie wiem... tzn mam jakis pomysl ale zobacze jak bedzie mi to szlo. Mam nadzieje ze z wasza pomoca skoncze te prace. Nie licze nie wiem na co bo umiejetnosci i wklad pracy w tym forum mam zbyt male ale z mila checia troche \"popracuje\":) Ponizej zamieszczam zdjecia ktore udalo mi sie zdobyc w necie... i od razu prosba jesli ktos \"przypadkiem\":) ma jakies fotki ze switlikami to baaaaaardzo prosze i z gory dziekuje:) A oto zdjecia: Niestety nie mam \"swiecacych\" pozdrawiam
-
Czołg
aha rozumie:) dzieki za odpowiedz i info o teksturach:) a co do jednostek to mam nadzieje ze jak napisze juz cos wiecej to zachece kogos do zrobienia choc jednej jednostki do tej produkcji.... ale to tylko mazenia... pozdrawiam
-
Czołg
No dobra ale czy może ktoś mi powiedzieć jak robicie takie fajne teksturki na modele?? może ktoś zna jakiś tutorial??
-
Czołg
a mam takie pytanie Falcrum... moge wiedziec z jakiego powodu wzbudzilem u ciebie ciekawosc ta produkcja??
-
Czołg
no wiec bedzie to rts czyli czasu rzeczywistego... a co do trybu wyswietlania mam zamiar zrobic albo pelne 3d albo rzut nieortogonalny np gabinetowy ja sam bardziej jestem za pelnym 3d ale nie wiem na ile pozwola moje umiejetnosci
-
Czołg
tak właśnie ma być może skoro tak pytasz to powiem co to ma mniej wiecej być no wiec z zalozenia jest to strategia czasu rzczywistwgo (rts) jak na razie praca jest dopiero w baaaaardzo poczatkowym stadium... model zamiescilem tak o (jest on bardziej przeznaczony do testu niz do uzytku) co do grafiky ma to byc napisane dla directx w wersji 8 ( visula c++ 6.0 + directx ) jak wyjdzie sam jeszcze nie wiem mam nadzieje ze bedzie dobrze:) a co do samych modeli reki zbyt zdolnej do tego nie mam ale moze cos jeszcze wymysle jak na razie mam zamiar jak najszybciej skonczyc obsluge grafiki, wtedy moze bede w stanie pokazac jakies obrazki z tej produkcji
-
Czołg
to bedzie strategia (rts) nazwy co prawda jeszcze nie mam bede myslal jak napisze do konca:)
-
Taki sobie domek
fajny domek:) prosty ale wyglada calkiem niezle
-
Taki sobie domek
mozesz pokazac siateczke??
-
Czołg
i jeszcze siateczka: 176 scianek
-
Czołg
dobra przyznam ze ostatni topic nie byl rewelacyjny no ale moze ten bedzie cos soba prezentowal... zamieszczam czolg (jest to przyszly model do gierki).... przy okazji mam pytanie jak robicie tekstury tak aby wam sie nie rozlazily?? tzn zeby wszystko ladnie gralo i pasowalo??
kwiatek_bd
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta