- X-Ray
- X-Ray
-
Particle Flow i Use Selected SubObject
Problem już nie istnieje, musiałem coś pokiełbasić...
-
Particle Flow i Use Selected SubObject
widzę że problem zadko spotykany skoro nikt nic o nim nie wie:P i pewnie nikt tez nie wie po co jest PArray:>
-
Tutorial Podstawowy
zgadzam się, ja kupiłem kiedyś książkę do max5 i w 8 wszystkie opcje na tym samym miejscu, ogólnie jak powiedział poprzednik"subtelne różnice".
-
Particle Flow i Use Selected SubObject
Urodził się pewien problem, znalazłem rozwiązania ale jednak droga na skróty średnio mi pasuje a w czym problem... Robię falę na której pojawić się ma piana a dokładnie na czubkach tejże, do zwykłego plana dodałem Wave, Noise( w celu ukształtowania na falujący plane) i na końcu Vol. Select tak by kiedy ta falowała cały czas zaznaczone był górne vertexy by z tych z kolei wydobywały się cząsteczki które będą przerobione w afterburnie. Vol. Select po odpowiednim ustawieniu w górnych partiach plana zaznacza mi górne vertexy i tu pojawił się problem bo jak chciałem przypisać w Particle View--> Position Object--> location--> Vertices to ten ich nie widzi, tylko tworzy cząsteczki na całym planie, to w sumie jest logiczne bo na zwykłym planie są 3 modyfikatory i ten 3 czyli vol. sel. odpowiada za zaznaczenie cząsteczek. Problem można rozwiązać przy pomocy PArray ponieważ tam jest opcja "Use Selected SubObject" która uwzględnia modyfikatory i zaznaczone w nich ... to jednak jest takie nie do końca bo PArray mi nie za bardzo pasuję, wolę drzewo w Particle Flow tyle że tam nie da się zaznaczyć tych wertexów na vol. sel. Czy jest jakiś Operator za to odpowiedzialny??? ( position object nie działa:() A tak wogóle to po co powstał PArray itp. jeżeli jest particle View, co dziwne nawet nie ma drzewka... why? może jest to oddzielny plugin dla tych którym drzewko nie odpowiada.. nie wiem, wiem natomiast że wszystko to co można uzyskać w PArray można i w particle flow.. nie wiem tylko jak, dzięki za ewentualną pomoc:D.. mam nadzieję:P
-
Scena 3D: Boo
taka praca w godzinę? w takim razie jestem na wielkie tak a że ciemno to fakt.
-
Force 2-sides
O masz, magiczny człowieku dzięki wielkie:D
-
Force 2-sides
Witam, niewiem dlaczego ale w chwili w której włączam Force 2-sides nic się nie dzieje, po wykasowaniu jakiegoś polygona zamiast widzieć to co jest w środku modelowanego obiektu widzę pustkę, tak samo podczas renderingu, nie widać tego co w środku tylko pustka??? niemam pojęcia dlaczego tak jest a praca z tego typu problemem jest mocno frustrująca, dodam tylko, że w 3ds maxie 7 oraz 8 testowałem ten problem i wszędzie to samo... już niemam sił do teog:(
aaa123
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta