A czy przy użyciu polymodelingu, możliwe jest zrobienie czegoś bardzo zaawansowanego? Pytam, ponieważ chciałbym się nauczyć dobrze jednej metody. Czy ta metoda jest prostsza niż modelowanie spliney'ami?
Tworzę coś co ma przypominać samochód, ze spline'ów. Chciałem to przekonwertować do Editable Poly. Ale wtedy dzieje się coś takiego, jak na screenie, nie wiem czego to jest efekt, ale to pewnie coś banalnego, ale ja już nie daję rady. Trzeba zamknąć "pętlę"?
Jeszcze coś. Jak połączyć dwie splines, zakończone vertexami, aby między nimi utworzyło się połączenie?
Witam, pierwszy post i odrazu prośba :)
A mianowicie, ściągnąłem 3dsmax'a (trial) ze strony autodesk. Podczas instalacji wyskakuje "fatal error"- Installation ended prematurely because of an error. I tu pojawia się moje pytanie jak temu zaradzić? Kiedyś miałem już zainstalowanego max'a i wyczytałem gdzies, że trzeba pousuwać wszystko co związane z max'em z dysku, rejestru. Wydaje mi się że usunąłem już wszystko, a tu dalej zonk, pomożecie?