Mam problemik ;) mianowicie szukałem wszędzie odpowiedzi na moje pytanie ale nigdzie nie zdołałem znaleść dlatego zwracam się tutaj. Jak mam połączyć utworzone kości albo bipeda do całego modelu którego wykonałem ?
Tu jest link do fotki mojej piłki zrobionej w 3d max (nic wielskiego) chodzi o to co mógłbym zrobić żeby piłka była bardziej realistyczna
http://images2.fotosik.pl/257/652f2f8d8e06d3ddmed.jpg
Sam już niewiem. Może jest coś co źle ustawiłem. Tu są screeny niektórych rzeczy
Tu jest okienko jak ustawiłem w opcjach render
http://images3.fotosik.pl/252/bd52f34c22af9c52.jpg
Tu jest okienko jak ustawiłem w opcjach speya
http://images4.fotosik.pl/216/bd3c2327410d4e37.jpg
Tu jest onraz front i perspective
http://images2.fotosik.pl/253/f319f6e306bc6e89.jpg
a tu są linki do screenów podczas renderowania
1. http://images4.fotosik.pl/217/c253616ff68e1cf8med.jpg
pierwszy screen pokazuje poprawny początek całej animacji
2.http://images3.fotosik.pl/253/a3d58b35cbb6faa3med.jpg
w dalszych etapie co można zauważyć w screenie drugim piłka przestaje emitować cząsteczki
I w czym może być problem ? z moimi kodekiami czy z ustawieniami w 3ds maxie ?
Dzięki wam :) oto chodziło mi :D
Tylko że nawinoł się kolejny problem :( nie renderuje mi do końca efektu który leci za piłką, efekt jest tylko na samym początku a później znika jakby go nie było :( czy to wina kodeków ? czy mojego kompa ? mam 512 RAM, procesor 3000+, karta zintegrowana :(
Mam pewien problem :(
Mianowicie, mam piłke a za nią jest "zburzone powietrze" ala matrix. Nie moge tej animacji zapisać w formacie "avi" :( Próbowałem ale wychodzi mi tylko piłka za którą gonią krzyżyki (te cząsteczki z supersprey'a) i niema pożądanego tła które chciałem. Jednym słowem plik zapisuje się ale obraz jest taki jak w okienku perspective :( Może któś mi pomóc z tym ??
Mam zrobioną piłke w 3d maxie i mam ładnie obrobione zdjęcia mojej piłki ( tak że piłka jest bez tła ) Chciałbym nałożyć jakoś to zdjęcie aby piłka ta wyglądała jak moja piłka. Jak to zrobić ? są jakieś tutki do tego ??
Siemka. Jestem kompletnie zielony w animacji w 3ds maxie. Mam piłke którą chce wprawic w ruch. Zdało by się żeby dorobić do tego efekt przygniatania - słyszałem że jest takie coś w tym programie ale nie moge tego znaleść