Panowie,
mam problem z BIPED'em:
Do swojego mesh'a dodałem BIPED , wpasowałem go jak trzeba dodałem do mesha PHISIQUE i wszystko ładnie poszło.
Następnie w panelu motion wygenerowałem kilka kroków coby mój mesh poruszał się w miarę realnie.
no i tu zaczyna się problem.
w moim zamyśle jest zrobienie animacji jak rozpedzony TIR potrąca postać i ta postać ma realistycznie zostać uderzona.
pomyślałem że zrobie to najlepiej reactorem. wiec dodałem RBcollection tam wpakowałem PLANE(droga dla tira) , boxa (improwizacja tira) i.... tu mam problem czy dodać tylko mesh czy mesh i BIPED.
Jak zrobie preview a wcześniej dodałem tylko mesh -->to tylko box się porusza, a jak dodam mesh i BIPED to tylko biped i box sie poruszaja. przy czym jbox zamiast potrącic BIPEDA to przez niego przenika, a mesh stoi jak słup soli.
oczywiście w reactorze dla boxa , plane i mesha i BIPEDA kliknąłem box UNYIELDING.
Co tu robie źle?
Pomyślałem sobie że może simclothem to zrobię:
wiec do boxa, plane i mesha dodałem SIMCLOTH z ustawieniami plane=deflector box=deflector mesh=rigidbody .
Wynik jest taki że box ponownie przenika przez mesh z BIPEDEM,
co robić?
moze jest jakiś inny sposób ?
Wielkie dzięki i pozdrawiam.
RAFIItong