-
Model 3d: KOLEJny wagon
Fajne są te wagoniki. Tymbardziej mi isę podobają, że kiedys kolekcjonowałęm pociągi pico i roco. :) Osobiście preferuję Cargo, w tkaim żywym czerwonym kolorze. :]
-
Pojazd 3D: GT500
Wreszcie ktoś z Polski ukoczył GT500. Ale to nie jest Eleonore, jak domniemam? Napisz coś o tym modelu. Wygląda jakoś tak współcześnie, a to auto ma 40 lat. Nie jestem jakimś znawcom mustangów, ale to chyba model 2005, a nie GT500. :> Ps: Ładniej wyglądałby w srebrnym lakierze.
-
TABLETY
A ktoś wie, w jakim sklepie w Warszawie można kupić tablety Wacoma?
-
Scena 3D: Scenka do gry
Mam pytanie. Wie ktoś jak zrobić poświate wokół lamp z użyciem standardowych świateł maxa (bez mentala i vraya)? Coś jak tutaj: http://www.nordforge.com/perzyna/subwaystation_changed.jpg
-
Pojazd 3D: McLaren F1 na polskiej drodze :D
Przez ten brak wypucowanych odbić, wygląda plastikowo. Ten sam problem miałęmz materiałęm felgi F1. Nie jest wypucowana tylko zmatowiała, niestety wyglądała plastikowo bez refleksów.
-
Poligon Caunter i OpenGL w 3ds Max 9
Thx, stary poczciwy polygon counter.
-
Poligon Caunter i OpenGL w 3ds Max 9
Hindus, jakby było, to bym się tu nie pytał, co nie? Lis, weeeeź. To summary info jest takie badziewne. POkazuje tam liczbe poly zaznacoznego obiektu? Pozatym gdy jest włączone summary info, to nie moge kliknąc innego obiektu. Dlaczego wywalili poly countera? ;/ Zaki79, thx, ujdzie od biedy. Znowu się trzeba do czegoś nowego przyzwyczajać. Trzecia sprawa. W 3ds maxi e8, moge do woli klikać np. "2" i cały czas jestem w edges mode. W 3ds maxie 9, jak klikam "2" to wchodze i wychodze z tego trybu.;/// Kolejny badziew utrudniający pracę.
-
TABLETY
Za tydzień kupuja Grapphire 4 A5 i mam pytanie. Czym się różni wersja standardowa od Studio? Oprócz ceny i jednej załącoznej płytki więcej.
-
Poligon Caunter i OpenGL w 3ds Max 9
Witam Przesiadłem się z 3ds maxa 8 na 9 i widzę, że usueli poligon cauntera. Wie ktoś co się z nim stało? Oczywiście pod "7" jest w górnym lewym rogu, ale to jest zupełnie do niczego. ;/ Wczesniej pokazywało ile poly i face`ów ma zaznaczony obiekt oraz cała scena. Druga sprawa to brak trybu OpenGL. :| Dlaczego go wykasowali?
-
Dominance War
Również uważam, że praca, która wygrała nie powinna się znaleźć w top3. Niby wszystko ok, ale finalny render popsuty. Bardzo słabo wygląda. Co do porównania pierwszej bitwy, z drugą. To jak dla mnie druga dużo lepsza. :) Startuje ktoś z was w trzecieje dycji?
-
Scena 3D: Scenka do gry
Zdaje sobie sprawę, że wiele się jeszcze musze nauczyć. Zwłaszcza w game artcie, gdzie to moje 1 kroki. ;] Z drugiej strony, klient nie będzie czekał, aż dopieszcze scenke, bo w kolejce jest kilka...naście następnych.
-
Pojazd 3D: BMW M3 e46 (CHWILOWO PRACE PRZERWANE!)
Człowieeeku, weź nie załamuj ludzi. :D Nowe standardy szczegółowości samochodów. Teraz nie wystarczy walnąć textury...
-
Scena 3D: Scenka do gry
Na to mi wygląda. Aczkolwiek myśle, że ludzik będzie sie poruszał po scenie by dojść do tych drzwi. :]
-
Scena 3D: Scenka do gry
Omg, :D nudzi ci się? :P No ale Twoja scena ma sporo ubytków, a to czy jest 3k (czytaj 10k, bo jednak mnóstwo detali trzeba dodać do twojej scenki), czy 30k nie zrobi większej różnicy na czasie renderingu. Scena nie będzie renderowana przez silnik real time. Taka moja opinia. Hynol, thx za wskazówki.
-
Scena 3D: Scenka do gry
Podłoga na schodach, kratka sie rozmywa jak nie jest prostopadle do kamery. Głupie złudzenie rozmytej tekstury. ;/ Tutaj pytanie: da się temu jakoś zaradzić? Jak zwiększam kąt kamery na tą płaszczyznę to wszystko ładnie wygląda. Ta scenka ma 30k i jest do samej gry jak i małych ujęc animowanych. Wiec ma się renderować kilka minut. Przewidywany czas na te scenki do 1-2 dni na każdą, ta była pierwsza.
Artur_Perzyna
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta