Proporcje leżą to bardzo ogólne- moglibyście doprecyzować co najbardziej razi? Poza może się wydawać dziwna ale miało to być w jednej ręce pochodnia w drugiej broń - lekko pochylona przy wchodzeniu do jaskini (mam nadzieję że może kontekst choć trochę usprawiedliwi pozę )
Miała to być postać zrobiona na konkurs "Tomb Raider" z deviantarta. Niestety nie udało się z czasem wyrobić. Dlatego może uda sie to dokończyc tutaj i przy okazji podciagnąć skilla.
[ATTACH=CONFIG]89770[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]89771[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]89772[/ATTACH]
Witam
Praca z serii "Rozwijajmy się" służąca poznawaniu nowych programów i sposobów.
Model zrobiony w Zbrushu, retopology 3dsmax, normal mapy wypalone w Xnormal (pierwszy raz) wyrenderowane w Marmoset tolbag (tez pierwszy raz). obrobione w Photoshopie.
Zdjęcie w tle wycked-stock
[ATTACH=CONFIG]89635[/ATTACH]