Skocz do zawartości

Druid

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Druid odpowiedział Druid → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzieki. Wyprobuje ten modyfikator. Pozdrawiam.
  2. Druid odpowiedział Druid → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jeżeli ktoś jest zainteresowany to znalazłem sposób (nie dokońca idealny) jak stworzyć obiekt 3D z mapy opacity, ale potrzebny jest ZBrush. Obiekty tak zaimportowane do 3D Studio MAX'a będą miały ogromną ilość verteksów i poligonów, zależnie dokładności obiektu 3D.
  3. Druid odpowiedział Druid → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Chyba coś znalazłem: Nie po polskiemu ani po angielskiemu, ale można się połapać :) Pozdrawiam
  4. Druid dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Mam sfere ktora obrazuje ziemię. Nałożyłem na nią mape "opacity" tak, że widoczne są jedynie kontynenty. Czy jest jakaś możliwość aby stworzyć z tej mapy obiekt lub obiekty 3D? Potrzebuję aby kontynenty miały grubość. Obiekt jest zrobiony w 3DS MAX 2009. Mógłbym mieć również do dyspozycji ZBrush, ale nie jestem z tym programem za bardzo obeznany. No i oczywiście jak trzeba to zinstaluje Blendera. Pozdrawiam. Render:
  5. Druid odpowiedział Druid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzieki wielkie
  6. Druid dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, Mam pytanie. Kolega robi projekt oparty na pewnym modelu miasta w 3D niestety w formacie OSGA. Ja sie szcze mowiac nie spotkalem z czyms takim. Moze ktos z was wie jak to otworzyc. Pozdrawiam.
  7. Druid odpowiedział Druid → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Wlasnie tego odpowiedniego ulozenia szukalem, ale juz znalazlem. Dzieki
  8. Druid dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Witam, Mam prosbe. Czy moze ktos mi podpowiedziec jak uzyskac taka siatke jak na tym video: Video zawiera modelowanie postaci, przy czym z tego co widze modelowanie zaczelo sie od ZSphere; widac to doslownie na samiutkim poczatku filmu. Mnie chodzi o siatke w oklicy 0:06 sekundy. Video leci w takim przyspieszeniu, ze momentu przechodzenia z ZSphere do siatki poligonow prajtycznie nie widac. Probowalem swoich sil i poddalem sie :P Myslalem ze na duzej ZSphere postawione sa 2 boczne (uszy) i 3 przednie (oczy + nos), ale jak tego probuje to mi wychodza "dziwne" bardzo rzeczy. Pozdrawiam i dzieki z gory za podpowiedzi, Pozdrawiam.
  9. Druid odpowiedział Druid → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Sorki, ze nie napisalem do czego mialbym uzywac soft'u .... Na pewno nie do tworzenia obiektow low-poly. Wizualizacja i laczenie grafiki 3D z 2D to po pierwsze. Renderowanie obiektu, osobno cienie itd a potem laczenie tla z obiektami w np. Photoshoopie. W Max'ie uwielbialem modelowac w Editable Poly i w sumie takiego soft'u bym szukal chociaz NURBS byly by takze mile widzialne. To co pisze nie jest ze tak powiem wymogiem bo inne techniki tez moga byc dobre. Z wizualizacja oczywiscie zwiazane sa mapy i tekstury i chcialym zeby ten program mial w miare dobrze rozwiazane narzedzia do tworzenia map. Chcialbym pracowac w programie ktory bylby dobrze zintegrowany z Mental Ray'em. Z co tego wiem napewno XSI jest, ale nie mam pojecia co do innych programow. Myslalem przede wszystkim o Mayi, ale teraz nie wiem czy Softimage XSI nie okazalby sie lepszym wyborem. Acha, poniewaz niedawno odkrylem ZBrush'a i uwazam ten program za fantastyczny do modelowania, wiec chcialbym zeby ten program mial w miare dobry pipeline z Zbrush'em i vice versa mam nadzieje ze jakos naswietlilem swoje oczekiwania =)) Pozdrawiam.
  10. Druid dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Do tej pory pracowalem na windach i 3ds max'ie. Poniewaz jednak przesiadam sie na MAC OS X chcialbym sie dowiedziec ktory z pozostalych programow do 3d bylby w miare podobny w pracy do max'a, no i oczywiscie na Mac'a. Jest ich sporo jak Softimage XSI, Lighwave 3D, Maya, Cinema 4D i Blender =) Jezeli uznacie ze nie ma sensu szukac "podobnego" programu to oczywiscie ktory zasugerowali byscie w ogole. Pozdrawiam
  11. Druid odpowiedział duff → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Tez zauwazylem, ze materialy sa po prostu przyporzadkowane to konkretnych poligonow, a poligony nie moga byc rozmazane :P Jesli to tylko mozliwe to zastosuj ten sam material i po prostu daj inny kolor. Zrob maske, uzyj blura kilka razy i wtedy masz rozmazane granice. Pewnie to wiesz ale dodam, ze jak uzyjesz funkcji RGb (nie MRGB) to zmieniasz tylko kolor i wtedy kolor moze byc ropzmazany
  12. Druid odpowiedział NoooX → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Tez raczej zaczalem przygode z ZBrush'em i nie do konca zrozumialem o co chodzi. Postaram sie napisac co wiem :P ZBrush ma 2 tryby. w 1-szym rysujesz caly obiekt wybranym tool'em w Toolbox. Jesli chcesz go edytowac wciskasz T albo wybierasz Edit. Przechodzi do trybu Edit. Jezeli tool ktory wybrales jest sparametryzowany to nie pracujesz jeszcze na rzeczywistych poligonach mimo ze jestes w trybie Edit. Muszisz kliknac na opcje w oknie toolbox ktora tworzy rzeczywiste poligony (chyba make polygones albo jakos tak). Dopiero teraz pracujesz na rzeczywistej siatce. Jesli z jakiegos powodu wyjdziesz z trybu edycji, bedziesz znow rysowal obiekty. Prawdobodobnie aktualnym toolem bedzie twoj nowo tworzony obiekt czyli bedziesz go kolonowal. Jesli wejdziesz w Edit to bedziesz tylko edytowac ostatnio namalowany tool. Kompletny chaos :P Mozesz wyczyscic Canvas za pomoca CTRL-N, namalowac Twoj obiekt jeszcze raz i wcisnac Edit. Znow bedziesz w edycji swojego obiektu. Tak naprawde to powinienes ogladnac tutki http://www.pixologic.com/zclassroom/ Pozdrawiam
  13. Druid odpowiedział viater → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    W sumie to jestem raczej poczatkiujacy w tym programie, ale ja bym zrobil to tak, ze stworzyl bym sobie jedno oko i potem do glowy dodal bym jedno i drugie oko osobno do glowy jako sub-tools. W ten sposob moglbym sobie nimi manipulowac niezaleznie. Prawdopodobnie sa lepsze rozwiazania :P Pozdrawiam.
  14. Druid odpowiedział odpowiedź w temacie → ZBrush
    Dziwne troche. Moze jesli dokonasz jakich kolwiek zmian na siatce w tym rybie "low poly" to ZBrush zaklada ze zostala zmieniona cala siatka. Bylo by to troche dziwne, bo tak aprawde liczba poligonow sie nie zmienia, tylko ze tak powiem ich pozycja w przestrzeni. Musze to sprawdzic tylko nie teraz =) Pozdrawiam.
  15. Druid odpowiedział Jozeph → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Jesli Twoje pedzle wygladaja inaczej albo cos sobie tam namieszales to w Preferences funkcja "Init ZBrush" przywraca program do poczatkowych ustawien tak jakbys zainstalowal ZBrush na nowo. Nie wiem czy ta funkcja nie kasuje czasem twoich wlasnych pedzli, bo takie tez mozesz miec. Pozdrawiam Nie jestem pewien ale chyba klawisz B takze pokazuje pedzle i w ktoryms tutorialu na Youtube chyba tez yslyszalem ze prawy przycisk na Canvas takze pokazuje pedzle. Canvas mam na mysli pusta przestrzen na ekranie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności