Skocz do zawartości

Plastikowy

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Plastikowy odpowiedział Plastikowy → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Wydałem na soft sporo kasy i do dnia dzisiejszego mi wystarcza, więc nie planuję zmian w tym temacie. Zdaje się, że mam diagnozę problemu - płyta serwerowa nie może podać za dużego prądu a karta nie ma dodatkowego zasilania. Muszę rozejrzeć się za czymś innym.
  2. Plastikowy odpowiedział Plastikowy → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Dostałem kartę , wrzuciłem do kompa i lipa ... zawiesza system przy starcie, działa w safe mode co prawda. Odinstalowywałem różnymi programami stare sterowniki i nic... Karta uwalona czy źle się dogaduje z serwerową płytą z dwom xeonami ? Do drugiego kompa się nie zmieści bo za długa. Sporo takich przypadków w necie ale praktycznie żadnych rozwiązań. Kojarzycie o co chodzi ?
  3. Plastikowy odpowiedział Plastikowy → na odpowiedź w temacie → Hardware
    a co tam wziąłem FIREPRO V5900 na testy zobaczymy...
  4. Plastikowy dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    Witam! Chciałbym zmodernizować karte graficzna w swojej stacji roboczej. Mam legalne 3ds max 2011 i Autocad 2011 na Windows 7 x64 które dobrze działają od lat na 9800Gt ze sterownikiem zalecanym przez Autodesk 197.45 (pamiętam że robiłem downgrade sterownika bo mi sporadycznie zamykał program, a na tym działa stabilnie) poniżej zestawienie kart i sterowników dla Maxa 2011 Graphics Hardware Certification zacząłem używać Fusion 360 i Cura 4.3 na potrzeby druku 3d i m.in Cura potrzebuje OpenGL 4.2 lub wyżej a Fusion 360 co prawda nie określa minimalnych wymagań ale na tej karcie nie działa dobrze viewport. patrzyłem na Quadro 4000, bo ma 2GB i obsługuje OpenGL 4.2 choć autodesk za czasów sterownika 258.96 zgłaszał problemy (proponowali wyłączania HT w biosie ...hahaha ) ale obecnie na stronie nvidia jest sterownik 377.83, może już jest lepiej ...? macie jakieś doświadczenia z takim leciwym sprzętem ? z góry dziękuję za pomoc! edit: są jeszcze FIREPRO V5900 i tu wszystko zdaje się grać; są przetestowane sterowniki do Cada i Maxa i OpenGL 4.4 ale specyfikacje są chyba gorsze od tego mojego 9800GT ... najchętniej wrzuciłbym coś współczesnego ...
  5. Plastikowy odpowiedział Plastikowy → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Okazuje się że problemem są NodeTrack'i oto skrypt który je usuwa : while (numNoteTRacks TrackViewNodes.Max_MotionClip_Manager > 0) do deleteNoteTrack TrackViewNodes.Max_MotionClip_Manager (getNoteTrack TrackViewNodes.Max_MotionClip_Manager 1)
  6. Plastikowy dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Pracuję zawodowo w 3ds Max od ok 5 lat w tym czasie borykałem się w różnymi problemami Maxa; na większość znalazłem rozwiązanie na kilka nie... Ostatnio jedna z tych rzeczy zdarzą się często i wygląda trochę jak "wirus"; infekuje plik i gdy eksportuję z niego jakiś element problem przenosi się na plik do którego importuję ten obiekt. Bez importowania obiektów z zewnątrz nie ma mowy o wydajnej pracy a od jakiegoś czasu nie korzystam już z obiektów ze scen w których wiem, że coś jest nie tak. Wydaje mi się że sprzęt nie jest tu problemem więc nie będę pisał na czym pracuję ale sprzęt jest dobry. Poza tym Win 7 x64 3ds Max 2011 Design (oczywiście oryginalny) Jednym z objawów tej "choroby" jest koszmarnie długi czas save/autosave'u wystarczy przenieść obiekt do czystej sceny i od razu jest problem np. 1 min zapisywania. zamiast 3-4 sekund Drugi objaw to problemy z geometrią; próba edycji lub nadania modyfikatora kończy się crash'em... Ostatnio podzieliłem się tym plikiem z koleżanką która pracuje na 3ds Max 2013 i to samo, dodatkowo mega długi czas otwierania pliku. Niedawno w akcie desperacji pod presją czasową musiałem użyć obiektów z "zainfekowanej" sceny i eksportowałem pojedynczo głównie .FBX i .3DS pozornie wydawało się być lepiej. Gdy jakiś obiekt powodował długi save od razu kasowałem plik i wracałem do poprzedniej wersji sprzed zapisu. Ale nadal nie ustrzegłem się obiektów o złej geometrii. I znów cały plik do "kwarantanny". Teraz skąd wzięła się zła geometria? Jest tak czasem, że modelując obiekt używam np. Extrude Polygon o wartość np. 0,7 a tu Max nagle zamienia na wartości całkowite czyli 1,0. Zapamiętuję scenę resetuję Max'a i znów mam możliwość podawania wartości po przecinku. Raz tego nie zrobiłem i pracowałem jeszcze 1h, aż wreszcie nie dało się precyzyjnie pracować i wtedy zresetowałem program. Pojawiły się wartości dziesiętne i problemy z geometrią... Szukałem jakiejś metody czyszczenia pliku jak w Autocad'zie PURGE i AUDIT ale bez sukcesu. Czy ktoś miał taki problem i jakoś sobie poradził ? pozdrawiam Plastikowy
  7. Plastikowy odpowiedział Klaud_99 → na odpowiedź w temacie → Hardware
    wybór karty wydaje się być sporym problemem w naszym przypadku... mam naprawdę mieszane uczucia po przeczytaniu poniższego wątku : http://www.the-area.com/forum/autodesk-3ds-max/installation---hardware---os/asus-geforce-gtx-480-problems-in-3ds-max-2011/page-1/ ... wydaje się, że wszystko jest zależne od wersji maxa, systemu operacyjnego, sterowników karty i nie wiadomo czego jeszcze ... a na dokładkę domniemania o tym iż od teraz trzeba kupować tylko quadro z którymi jak się okazuje też są problemy w wersji na rok 2011... czy ktoś to wszystko ogarnia ?
  8. Plastikowy odpowiedział Klaud_99 → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Rozważam kupno gtx'a 460, ale na różnych forach piszą o problemach z wydajnością we viewportach w 3ds max, że jest zacznie gorzej niż z np. Geforce 8800 gts. Wydaje mi się, że to świetna karta jeśli brać pod uwagę cenę, parametry i fakt iż można korzystać z Vray RT, tylko czy da się na niej pracować i czy jest stabilna w max'ie ? jamnique: czy byłbyś w stanie ustosunkować się do testu z wątku '3Ds Max - test FPS kart graficznych' lub choć podzielić się subiektywną opinią na temat obsługi Twojej karty w trybach Smooth+Hightlights czy Edged faces ? pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności