To prawda ze korzystalem z tego tutoriala, ale nie chcialem uzyskac takiego samego efektu. Chcialem zrobic cos innego, moze wyszlo podobnie aczkolwiek jest inne :D
Zna ktos jakis wmiare prosty sposob na wymodelowanie ludzkiej twarzy, nie musi byc szczegolowa chodzi zeby to jakos wygladalo bo z jednego tutka mi wychodzi ale kwadratowa z wodoglowiem :)
ale co naprzydklad jak chce zrobci ze postac idzie prosto a pozniej podstakuje . To przeciez tam mi tego nie wyswietli tylko postac wyskoczy na poczaku i bedzie leciec to punktu koncowego.
A jak moge zmienic ilosc klatek ?
Uzywam 3ds maxa i chodzi mi np. o animacje dowolna czyli powiedzmy ze ustawiam postac sam co klatke a nie tak ze na 80 klatce i ta postac sie przemieszcza tam.
Chodzi mi o inna metode niz autokey
Uzywam tak jak zawsze ale teraz kasuje mi tekstury , tak jak na rysunku :
btw. robie model pistoletu i chce zmiejszyc spust ale kasuja sie tekstury :(
Moze ktos zna lepszy po mysl na zmniejszenie spustu po dwóch stronach ?
googlowalem troche ale nie znalazlem niestety zadnego dzialajacego linku poniewaz wszystkie odnsili sie do strony glownej www.vrayrender.com/demo/ ktora niestety nie dziala :(
Moze ktos ma na dysku instalke ? prosilbym o udostepnienie.
Moze ktos wie w jaki sposob ustawic render i textury aby otrzymac taki efekt
screen z gry XIII
Chodzi mi dokladnie o takie ustawienie zeby zamiast cienia byly troche ciemniejsze kolory.Wiem ze napewno bedzie to Ink and Paint ale nie mam pojecia jak ustawic :P