Skocz do zawartości

marmor

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

marmor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. To mój pierwszy model postaci (kobiety) wymodelowany ręcznie od początku do końca. 1093 Vertexy. Jednak coś mi tutaj nie pasuje (Głowa nie jest za duża?). Proporcje starałem się zachować ale... Pomocy... Jak uznacie że wszystkie proporcje są ok to zabieram się za hi-res. Zresztą zastanawiam się jak to robią inni, bo np. większość ciała będzie zakryte pod jakąś szatą, więc czy jest sens robić model hipoly części ciała które i tak nie będą widoczne...
  2. marmor

    Fantasy

    A wiec tak.... 1. To doczepione do koła to pozostałość po cegłach... :D tzn po poprzednim wcieleniu tej sceny... (Pomyliłem rendery)... 2. Co do ptaków to faktycznie nóg im zabrakło ale to da się zmienić... 3. Bociany będą.. Tylko się jeszcze modelują a to wbrew moim przypuszczeniom jest trudniejsze niż się zdaje... 4. Chce jeszcze dorobić taką rozmytą smugę za powozem a gdzieś z tyłu w kadrze jakiś balon... (tylko nie za duży żeby nie zrobił chaosu) 5. Tekstury do wymiany... ale to pozostawie na koniec 6. Światła lamp też musze zmeinić.
  3. Postanowiłem powrócić do sceny którą porzuciłem kilka lat temu. Czekam na wszelkie wskazówki i krytykę. Przyznam że przez te kilka lat dużo się zmieniło i jestem daleko w tyle...
  4. Mały update:
  5. Niewiele udało mi się poprawić i wymodelować. Oto stan na chwilę obecną:
  6. Bardzo przepraszam za złe nazwanie tematu. Dawno mnie tutaj nie było.. już się poprawiłem. Pozdrawiam i prosze o podpowiedzi. Pewnie wieczorem wrzuce kolejny render (w lepszej jakości)...
  7. Jest to raczej część większej sceny a teksturami zajme się po wymodelowaniu wszystkiego. Troszke go ruszyłem ale małem mało czasu więc pewnie jutro zrobie większe poprawki.
  8. Zainspirował mnie jeden z filmów. Scena ma należeć raczej do gatunku fantasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności