Skocz do zawartości

corr

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. corr odpowiedział corr → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Przepraszam, już wysztko wiem. Dziekuje za pomoc... I jeszcze raz przepraszam za "opornośc" nastepnym razem bede dokladniej szukał.. obiecuje...
  2. corr odpowiedział corr → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wlasnie o to chodzi, tyle że ja nie wiem jak te plaszczyzny oteksturowac.. jak nakladam normalnie material z bitmapa to to widac dopiero po renderingu... Prosze o pomoc.. wiem ze jestem ciemniak , dopiero zaczynam. Ale prosze o wyrozumialość... Dzieki..
  3. corr odpowiedział corr → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Źle sie wyraziłem. Ja te szkice mam.. chodzi mi o to , jak ja mam je umieścic w max'ie tak zeby wygladalo jak na obrazku. :) mam nadzieje ze teraz lepiej..
  4. corr dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Nie wiem jak to dokładnie nazwac.. Chciałbym dodac do pracy coś takiego http://www.3dkingdom.org/images/tutorials/Fish_tutorial/3.gif by móc według tego szkicu modelować rybke. Jak coś takiego zrobic? Prosze o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje.
  5. corr dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Czy ktoś wie skąd mogę ściągnąć plugin do 3Ds Max'a 9 dzięki któremu będzie możliwe otworzenie pliku modelu .glm w 3Ds Max'ie i zapisanie go w .glm ? Prosze o szybką pomoc. Z góry Dziękuje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności