Skocz do zawartości

majusmiles

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Czesc Scena z Vrayem, i Probuje uzyc ambient occlusion, wychodzi mi szare z ciemnymi cieniami tam gdzie maja byc, No i moje pytanie jest co to jest te szary, bo jak widze tutki o AO to one sa bialo-czarne a nie szaro - czarne? i jak to zmienic dzieki
  2. No tak, ten moj ksztalt jest raczej bardzo skaplikowany, w innym poscie Monio doradzales mi Blendera, czy on sobie radzi z takimi problemami lepiej niz Max, co prawda mosialbym se go przyswoic, ale jesli warto ( jesli wyniki sa rownie ciekawe a i samo modelowanie nie za skomplikowane)
  3. Ajak mozna polozyc teksture na cos troche bardziej skaplikowanego np: geosfera poloczona z cylindrem, taki lizak z grubym patyczkiem :), jaslibym chcial uzyc tekstury rdzy to jak to zrobic aby to wygladalo ladnie? i co przy jeszcze bardziej skomplikowanym ksztalcie
  4. majusmiles dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Jak moglbym polozyc ta sama teksure np.: drewno na kilka geosfer tej samej wielkosci ale tak, zeby nie wygladaly one identycznie, czy moznawprowadzic losowosc w przysunieciu tekstury lub czegos innego
  5. majusmiles odpowiedział majusmiles → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Chodzi i o MAXa, jest to dziecko Autodesku to wydawaloby sie ze powinno byc podoibnie jak w AutoCadzie, ale tu wydaje mi sie duzo mniej dokladne
  6. majusmiles dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam Jak mozna dokladnie umescic w przestrzeni obiekt. np: walec miedzy punktami A i B , lub jak obrocic ten walec tak zeby jego os obrotu pokrywal sie z jakas narysowana w przetrzeni prosta. Dzieki za podpowiedz
  7. majusmiles odpowiedział majusmiles → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    no i dziekuje panowie, znalezliscie problem, gradient w PSie pokazal, ze to monitor, a jak bawilem sie suwakami kontrastu, jasnosci i gamma to mi i w PSie i na karcie graficznej to te moje paseczki same sie ruszaly to lewo to w prawo :) a sie troche przejalem, a monitor od acera bo akurat przed nim siedze :) wielkie dzieki,
  8. majusmiles odpowiedział majusmiles → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    acha i nie jest to bardzo widoczne, latwiej to zobaczyc jak sie patrzy na monitor z buku, ale jest i nie wiem co to jest:)
  9. majusmiles odpowiedział majusmiles → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    Pocialem go bo tak lepiej widac, uzywam maxa, wydlada to tak troche jak fale na wodzie, warstwy ciasta, jakby swiatlo rozchodzilo sie nie liniowo ale skokami
  10. majusmiles dodał odpowiedź w temacie → w mental Ray
    Witam Mam takie pytanie. Skąd są koliste kręgi, cienie, jakkolwiekby to nazwac rozchodzace sie po plaskim obiekcie, czy to moze przez zrodlo swiatla, slabe ustwienia renderingu, konwersja na jpg to pogarsza, czyli lepiej to widac, czyli moze chodzi o rozdzielczosc,no i jak to poprawic dzieki
  11. majusmiles odpowiedział majusmiles → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A wiec nie chodzi mi wlascieie o trojkaty, to troche efekt uboczny, w geosferze sa wlascieie pieciokaty, szesciokaty, ktore nakladajac sie na siebie tworza bardzo fajna siatke, przy subdivide mam trojkaty i to prostokatne, przy Tri Path chyba tez, mozna troche pokombinowac przy tessalate. Przy konwersji do Path w jakiejs tam rubryce po zmianie warosc level da sie i ze sfery zrobic geosfere, natomiast tak samo potraktowany szescian ma siatke kwadratowa. A czy np.jesli zrobie ksztalt wazy(cos troche kulistego) to czy wogole da sie to jakos wypelnic taka siatka jak w geosferze?
  12. majusmiles dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    No to pytam :). Gdy tworzy sie geosfery to se mozna wybrac tetra,octa,icosa i sfera ma troche inna siatke. No i czy da sie na przyklad zrobic box, cylinder czy cokolwiek innego tak abu siatka wygladala jak w geosferze a nie tak fajnie regularnie jak zwykle :). Nie chodzi mi o dokladnoscefektu koncowego tylko jak to zrobic dzieki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności