coldzik
Members-
Liczba zawartości
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Katowice
coldzik's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Hmm dosyc ciekawe spostrzezenie. Ja uwielbiam wlasnie czytac z czarnego tla, wiec myslalem, ze inni tez lubia :) Cos pokombinuje z szablonem...
-
Sorry, ale o jakie zdjecia Ci chodzi?
-
Chcialbym Was zachecic do czytania nowopowstalego bloga o unity 3d. Mam nadzieje, że prowadzac go, chociaz troche sie przyczynie do rozpowszechnienia w naszym kraju tego silniczka :) link: www.coldcubegames.com/blog Jezeli macie jakies ciekawe tematy do opisania, to chetnie wyslucham propozycji :)
-
Jak w temacie. Jestem programista, ktory do game developingu wykorzystuje silnik Unity 3d. Na swoim koncie mam jedna gre napisana dla Playa (W marcu bedzie dostepna), oraz oczywiscie kilka projektow na iPhone'a, ktore po prostu z braku grafiki nie wyjda nigdy poza moj telefonik... wiecej o mnie i projektach mozna sie dowiedziec na mojej stronie: http://www.coldzik.webd.pl/folio Do projektu Pirata Jacka (to ta gra dla Playa), rowniez szukalem grafika przez to forum, jednak bardzo szybko odpadl, dlatego prosze o ludzi rzetelenych, poniewaz przez niego mialem spore problemy i z braku czasu w sumie caloscia grafiki musialem sie zajac sam... Oczywiscie mam konto Apple developer oraz licencje na silnik Unity dla iPhone'a. Prace nad ta gra nie powinny zajac dluzej jak 2 miesiace... Dlatego szukam osoby, ktora pracuje dosyc szybko. Wiadomo, ze grafika pod iPhona jest mocno ograniczona w stosunku do PC, wiec mysle, ze kazdy kto ma doswiadczenie w Low Poly, bedzie rzucal modelami jeden po drugim. Wiecej o projekcie bedzie sie mozna dowiedziec na prv, jednak z gory chce zaznaczyc, ze grafik otrzyma 30% zyskow z gry. Sprzedaz poprzez iTunes zawsze wiaze sie z ryzykiem, ze gra nie przebije sie przez tone crapu, jednak jako, ze ja tez na tym projekcie chce zarobic, bede sie staral jak najmocniej go "rozslawic". Widelki jakie grafik moze zarobic, beda wiec mocno rozciagniete, poniewaz od 0 do nawet kilkudziesieciu k zl, jezeli sie trafi na top10, co oczywiscie nigdy latwe nie jest... Zapraszam do odwiedzenia mojego folio oraz rozmowy na prv czy tez gg: 5319206
-
Nie potrzebne jest deklarowanie wszystkiego jako GameObject... W przypadku kamer wystarczy var camera1 : Camera; i dalej dobieramy sie do niej camera1.active = true/false Oprocz tego, kazda kamera posiada standardowo komponent audio listener, dlatego najpierw powinno sie wylaczac kamere, a dopiero pozniej zalaczac kolejna. Nie moze byc dwoch audio listenerow jednoczesnie... Powinien w tym wypadku wyskoczyc warning. Jako, ze mam spore doswiadczenie w Unity (ponad rok), mozna walic do mnie smialo na prv i w miare jak znajde czas to pomoge... Oczywiscie nie bede nikomu skryptow pisal (chyba, ze cos szybkiego), jednak zawsze moge pomoc. Ktos tam chcial skrypt na obracanie kamery na strzalkach: wystarczy podpiac skrypt pod kamere. var Speed = 10; function Update () { if (Input.GetKey(KeyCode.RightArrow)) { camera.transform.Rotate(0,Speed * Time.deltaTime,0); } else if(Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow)) { camera.transform.Rotate(0,-Speed * Time.deltaTime,0); } }
-
Witam, Poszukuję grafika któremu będę mógł zlecić wykonanie prac związanych z grafiką 2D(głównie malowanie tekstur) oraz 3D. Aktualnie jestem na etapie rozmów z wydawcą w sprawie gry dla dzieci. Ogólnie wszystko jest na dobrej drodze do podpisania umowy. Niestety nie jestem w stanie wszystkiego wykonać samodzielnie dlatego chciałbym zlecić wykonywanie tekstur oraz modeli innej osobie. Niestety budżet nie jest za wysoki, dlatego również nie jestem w stanie zapłacić wysokiego wynagrodzenia za pracę, ale raczej nie powinno być hańbiące. Możemy przyjąć umowę, że za każdy model/teksturę będę wypłacał danej osobie wynagrodzenie, dlatego osoba, która zechce współpracować dostanie coś więcej niż praca w zespole przy projekcie, który kończy się słomianym zapałem (bo takich amatorskich projektów jest pełno)... Do gry wchodzi tworzenie modeli wyłącznie low - poly bez normal map, także modele nie będą wymagające, natomiast jeżeli chodzi o tekstury, to tutaj napewno nie obejdzie się bez samodzielnego malowania, gdyż grafika ma być kolorowa/bajkowa. Preferowany styl podobny do World of Warcraft, a dla osób, które nie widziały/grały mały link http://www.nebdaar.com/wow/wallpapers/wow-stormwind-combo-1280x1024.jpg Nie wymagam od nikogo aby rzucał aktualną pracę/szkołe czy uczelnię, dlatego wpełni zgadzam się na robienie po godzinach. Oczywiście wszystko z umiarem i malowanie tekstury 512/512 nie może zająć tygodnia czasu. Szczegółowe informacje odnośnie projektu (specyfikacja/design doc), a otrzyma osoba, która będzie chętna nawiązać współpracę, nie chciałbym publicznie tego pokazywać ponieważ nie wiem czy wydawca nie będzie miał mi tego za złe... Jest zrobiony również mały filmik, jednak również z wyżej wymienionych powodów nie chciałbym go publicznie pokazywać. Prefowane są osoby ze Śląska, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby nawiązać współpracę z osobą, która mieszka dalej. Po prostu chciałbym od czasu do czasu się spotkać i na żywo porozmawiać. Oczywiście jeżeli wszystko się dobrze ułoży jest możliwa dalsza współpraca przy innych projektach. Kontakt: GG: 5319206 e-mail: coldzik_at_gmail.com (_at_ zamienić na @ oczywiscie)
-
Witam, Mam animacje na bipedzie, ktora ma dzialac w loopie. Wszystko by bylo dobrze gdyby nie fakt, ze nie ma plynnosci pomiedzy ostatnia i pierwsza klatka. Pomiedzy kazda klatka jest fajna plynnosc, a pomiedzy ostatnia i pierwsza jest przeskok. Jak zrobic plynne przejscie z ostatniej do pierwszej klatki? Uzywam 3dsmax.
-
a czy ja gdzies cos napisalem, ze chce cos za darmo??? Piszac, ze milo by bylo pracowac w zaciszu wlasnego domku, nie pisalem nic o tym, ze chce to robic nielegalnie, czy tez zarabiac Bog wie ile nie ruszajac palcem... Po prostu chcialem sie dowiedziec jakie sa realia handlu modelami przez net
-
Tak tylko chcialem sie dowiedziec... Milo by bylo zarabiac pieniazki w zaciszu swojego pokoju :)
-
Mam male pytanko... Dopiero co zaczalem zabawe z modelingiem, ale czesto widze strony, czy nawet patrzac na turbosquid, ze sporo osob sprzedaje modele przykladowo do gier... Na te chwile nie posiadam takich umiejetnosci, aby robic modele dla szerszej publicznosci, jednak trzeba myslec nad zarabianiem w przyszlosci... Czy jest taka sprzedaz oplacalna? Czy ktos z tego forum tym sie zajmuje i potrafi godnie wyzyc? Czy jak juz, to traktowac to jako taki dodatek?
-
Mi od razu rzucila sie w oczy ta falda/wybrzuszenie po lewej stronie na wysokisci pasa, gdy patrzymu od frontu... Nie wiem czy to falda tluszczu, czy jakis miesien, ale jest to conajmniej niesymetryczne :) Ogolnie podoba mi sie model, a mojej krytyki nie musisz brac pod uwage, bo nawet kolana do tej postaci bym nie wymodelowal :)
-
Hmm jakos nie potrafie sie w ogole polapac w blenderze, ale chyba bede musial cos pokombinowac. Co do teksturki, dzieki za informacje, pewnie w ten sposob to zrobie, ale jak pisalem dopiero gdy kupie sobie tablecik...
-
Odswiezam troszke temacik... Nadszedl czas, aby pobawic sie w rigowanie...teksturke pewnie zmienie jak zakupie sobie tablecik, ale do tego czasu cos trzeba robic. Czy ktos moze mi poradzic w jakim programie wziac sie za rigowanie postaci? Chcialem zrobic to w blenderze, jednak polapac sie w tym interfejsie to nie lada sztuka. Czy jest moze jakis prosty i user friendly programik, w ktorym mozna by to zrobic? No i taki, do ktorego znajde jakies tutki o tym :)
-
Wydaje mnie sie, ze na tak duze piersi powinna dzialac w jakims stopniu grawitacja i sciagnac je chociaz nieznacznie na dol, badz ogolnie cale piersi powinny troche nizej sie znalezc... Bo w tej chwili jakos tak malo to naturalnie wyglada
-
Dziekuje Aniu ponownie za pomoc :) No fakt, wyszedl troche przerdzewialy, jednak bardziej to mialo imitowac cien niz rdze ;) Jednak chyba nie powinienem tego mowic, gdyz fakt faktem, ze nie przypomina to ani cieni, ani rdzy ;)... No chyba, ze to taki armor ze zlomowiska :D tak btw. Aniu to co Ty robisz z tym biednym pingwinkiem :(