-
dno i uchwyt
teraz jest jeszcze śmiszniej , załatało mi ale to łatanie widać tylko od góry bo patrząc od dołu znowu jest dziura udało się! hurrra! dziękuje wszystkim za pomoc
- dno i uchwyt
-
dno i uchwyt
wiem że dla obeznanych w maxie to żenujące jest mam edita(costam) poly --> "biorę" border i niemoge zaznaczyć klikam lewym myszki i "nic" :/
-
dno i uchwyt
nie mogę :/ za chwilkę zrobię "filmik" jak prubóję robić link http://rapidshare.com/files/18408987/C39139742103.7z.html
-
dno i uchwyt
witajcie minął jakiś czas , niestety z problemem się nie uporałem czy znacie odpowiedź na moje pytania
-
dno i uchwyt
wielkie dzięki! ja jestem na tyle narazie ograniczony z moją wiedzą że niewiem gdzie to jest :-| --- eureka! ;) już wiem tylko jak tym się zaznacza ? bo "klikam i klikam" a nic mi się na czerwono nie podświetla --- ktoś odpowie?
-
dno i uchwyt
sory ale co to jest border i co to jest cap (modyfikator?) ;) ?
-
dno i uchwyt
hmm... a jak użyć meshsmooth na ucho same ? bo jak zaznaczam sam uchwyt (polygonami) , wybieram meshsmooth i bez względu na to wszystko mi wygładza. dzięki
-
dno i uchwyt
więc problem rączki rozwiązany Verts: 3262 Faces: 3264 czy to nie za dużo? teraz tylko pytanie : co z tym denkiem :)?
-
dno i uchwyt
witajcie ! jestem nowym userem forum co chyba widać :) używam maxa 7 mam dwa pytania oto one: 1. [nieaktualne patrz edit] stworzyłem kubeczek, jest piękny, jedyny jego "mankament" to uchwyt i teraz pytanie za 100 punktów albo i więcej, jak zrobić żeby uchwyt był "podobny" do tego drugiego (białego) [nie chodzi o tekstury a wygładzenie]? 2. jak stworzyć w tym kubeczku denko ? niestety jak na razie mój kubeczek jest dziurawy ;) oto siatka ps. to mój 1-wszy model w programie do 3d --- EDIT: na pytanie 1 po części sobie odpowiedziałem (meshsmooth) ale w wyniku tego mam kolejne pytanie :) po użyciu meshsmooth i parametrze iterations na 1 uzyskuję taki efekt czemu uszko wygląda na "pokręcone", czy to wyłącznie cienie robią taki efekt?
filsza
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta